loading
در حال بررسی درخواست شما
بیش از حد گل خوردیم
بیش از حد گل خوردیم

بیش از حد گل خوردیم

فصل 09/10 نیز با تمام پستی و بلندی هایش به اتمام رسید و ونگر دلیل اصلی قهرمان نشدن تیمش را گل های زیادی که دریافت کردند می داند .

در مورد به پایان رساندن در رتبه سوم ...
اول از همه باید به چلسی تبریک بگویم . به کارلو آنجلوتی و بازیکنانش . آن ها لیگ را بردند و من باور دارم که آن ها به خوبی توانستند بازی کنند و در طول فصل خوب باشند بنابراین باید به آن ها تبریک گفت .
برای ما مهم بود تا بتوانیم لیگ را با پیروزی به پایان ببریم . توانستیم این کار را بکنیم و دیگر نیازی به فکر کردن به بازی تاتنهام و شکست خوردن آن ها نداشتیم .
خوشحالم که پس از جام جاهنی دیگر نیازی نیست تا در مرحله حذفی در لیگ قهرمانان حضور یابیم زیرا این دیداری بسیار سخت و حساس است و بازی های آن هر ساله سخت تر می شود .
در مورد ما اگر به راه بلندی که پشت سرمان بود نگاهی بکنید میبینید که بیش از حد انتظار توانستیم کار کنیم . ولی البته در حال حاضر بسیار نا امید و شکسته هستیم چرا که یک ماه قبل می توانستیم این عنوان را لمس کنیم و به آن نزدیک بودیم ولی نتوانستیم آن را فتح کنیم . در مجموع فصلی داشتیم که شخصیت قدرتمندی در اختیارمان بود . در جلوی زمین تیم بهبود یافته بود وپیشرفت خوبی داشت اما در مجموع گل های زیادی دریافت کردیم که برای قهرمان شدن منافات داشت . ما در شش هفته پایاین بازیکنانی را در اختیار نداشتیم که بتوانیم برای لیگ مبارزه کنیم . وقتی به آخرین مراحل مبارزه می رسید باید بازیکنانتان در ترکیب آماده باشند .

تفاوت بین دو تیم اول لیگ با تیم سوم...
یقین دارم ما مصدومان بسیار زیادی داشتیم . وقتی شما شش بازیکنتان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارید آن هم در شش هفته پایانی و وقتی شما در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستید شما می توانید نهایتا در یک یا دو بازی با این شرایط کنار بیاید و کار کنید ولی در دراز مدت ممکن نیست .
این بسیار برای ما شرم آور است چرا که در لیگ قهرمانان توسط مدافع عنوان قهرمانی کنار رفتیم و در لیگ نیز از چلسی و منچستر شکست خوردیم , تیم هایی که ترکیب قدرتمندی در اختیار داشتند و ما نیز در تمامی این بازی ها محدود بودیم .

در مورد اینکه یقین دارید باید در تابستان ترکیب را تقویت کنید...
می خواهیم از نظر کیفیت به سطح بالاتری برسیم . ضرورتا تعداد زیادی از بازیکنان را نیاز نداریم و در مجموع فکر می کنم شما نمی توانید با 40 گل خورده قهرمان لیگ برتر شوید .

در چه پستی فکر می کنید نیاز به تقویت تیم دارید ...
اجازه دهید که این مسئله برای من بماند و شما در ماه جولای ان را خواهید دید . وقتی شما برای رقابت های امارات کاپ خواهید آمد می توانید آن را ببینید .

در مورد واکنش هواداران نسبت به فابیانسکی ...
این قسمتی از مراحل یادگیری برای وی است . باور دارم که شما می خواهید هواداران مثبت باشند اما شما احساس می کنید که کیفیت کافی برای مبدل شدن به یک دروازبان بزرگ وجود دارد و وی نیز به این مسئه خوب جوا داد و نمایشی با کیفیت داشت .
این اصلا ساده نیست وقتی در چنین سن و سالی و در این فشار عظیم بازی کنید . در این سه هفته پایاین او متفاوت از سه هفته قبلی بوده است . او یک استعداد بزرگ دارد .

در مورد سه مدافع تیم که در تابستان قراردادشان تمام می شود ...
در حال حاضر نمی دانم . بازیکنانی که آزاد هستند می توانند با هر جا که بخواهند قرار داد امضا کنند و تصمیم با خودشان است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۶۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰