loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر درباره جام حذفی، آیوبی و اوسپینا
ونگر درباره جام حذفی، آیوبی و اوسپینا

ونگر درباره جام حذفی، آیوبی و اوسپینا

بازی سه شنبه در ورزشگاه KC شروع یک دوره فشرده 12 روزه با 4 بازی برای توپچی ها خواهد بود.
 
ونگر می گوید که به بازیکنانش اعتماد کامل دارد و طی این دوره طاقت فرسا روی تمام ترکیب حساب می کند.
 
«باید کمی ترکیب را تغییر دهم و بالانس لازم را در تیم به وجود آورم. باید این کار را بکنم اما چندان نگران عوض کردن یک بازیکن با دیگری نیستم.»
 
«تیمی را به میدان می فرستم که  فارغ از افرادی که بازی می کنند به هر حال از بخت خوبی برای صعود برخوردار باشد. داوید اوسپینا مثالی از آن در روز شنبه بود. همین احترام را برای بقیه نیز قائل هستم و بنظرم تمام بازیکنان حاضر در ترکیب شایستگی بازی و رسیدن به پیروزی را دارند.»
 
«در موقعیتی قرار داریم که همیشه باید بازی بعد را ببریم. بازی بعد همیشه مهمترین بازی عمر ماست چون افراد به این شکل به آن نگاه می کنند. ما هم همینطور. این مهم ترین بازی فصل ماست چون بازی بعدی است.»
 
احتمال به میدان رفتن الکس آیوبی در بازی سه شنبه شب وجود دارد و اوسپینا که در بازی با تاتنهام خوش درخشیده بود، ونگر را به این نظر رسانده که این دو نفر می توانند تفاوت را رقم بزنند.
 
«چیزی که من در آیوبی می بینم یک بازیکن خلاق با تلاش فراوان و روحیه تیمی خوب است. فکر می کنم او بازیکنی است که بسیار خوب رشد می کند چون علاقه زیادی به بازی دارد و می تواند گل هم بزند. می تواند در جناحین بازی کند یا در میانه میدان، او بازیکن بسیار جذابی است.»
 
«بارها به شما گفته ام که اوسپینا را یک دروازه بان کلاس جهانی به حساب می آورم و فکر می کنم از روزی که در مقابل المپیاکوس به او بازی دادم کمی غیرمنصفانه با او برخورد شده است. آن موقع زمانی بود که آمار او برای رسانه ها خیلی چشم نواز نبود و همینجا بود که بنظرم برخورد ناعادلانه ای با او شد. من هیچ وقت در کیفیت او شک نداشته ام.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۲۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰