loading
در حال بررسی درخواست شما
بودجه کافی برای خرید موجود است!!!!
بودجه کافی برای خرید موجود است!!!!

بودجه کافی برای خرید موجود است!!!!

ایوان گازیدیس میگوید ارسنال از بودجه کافی برای سرمایه گذاری در نقل وانتقالات برخورداراست.
سیاستهای سختگیرانه ونگر در نقل وانتقالات کمک شایانی به روند بازپرداخت بدهی های ارسنال کرده است اما بنظر میرسد که این مربی فرانسوی نیروی جدیدی راقبل ازآغاز فصل جدید به تیمش تزریق کند.ودرهمین راستا ونگر اعلام کرده است که تا قبل از اغاز جام جهانی با یک بازیکن جدید قرارداد امضا خواهد کرد.
گازیدیس ضمن تقدیر از موضع سرسختانه ونگر در فصول نقل وانتقالات گفت :هم اکنون باشگاه از نظر مالی درشرایط مساعدی بسرمیبرد و ونگر میتواند براحتی بازیکنان مورد نظرش را بخدمت بگیرد.
مدیر اجرایی آرسنال اضافه کرد هم اکنون در دوره ای بسر میبریم که پروژه میدان هایبوری درحال تکمیل شدن است وهمچنین چند پروژه دیگر باشگاه در زمینه ساخت وساز درحال نتیجه دادن هستند وشرایط مالی باشگاه بسیار مناسب است.
این به این معنی نیست که ما منابع نامحدودی داریم بلکه به این معنی است که ما از بودجه کافی برای سرمایه گذاری برخورداریم.ومثل همیشه برطبق برنامه مربی وزمانبدنی خودمان در نقل وانتقالات فعالیت میکنیم نه برطبق انچه رسانه ها میگویند.
ما هم اکنون جوان ترین تیم لیگ برتر را داریم وحالا زمان ان رسیده تا بتوانیم با این تیم جوان نتیجه بگیریم.
تا میزانی که مربی تیم ضروری بداند حاضزیم ازمنابع مان بشکل کاملا هوشمندانه ای استفاده کنیم وتیم را تقویت کنیم تا نهایتا بتوانیم قدم نهایی را به سمت نتیجه گرفتن برداریم.
مهم ترین نکته این است که شرایط مالی باشگاه مناسب است!واکثربازیکنان جوان تیم قرارداد درازمدت با باشگاه امضا کرده اند. که این به حفظ ارزش انها دربازار نقل وانتقالات کمک میکند.البته بازیکنانی نیزهستند که قراردادشان رو به اتمام است مانند ویلیام گالاس.
فارغ از اینکه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد ارسن معتقد است که فصل گذشته مشکلات زیادی در خط دفاع داشتیم و واضح است که تمرکز ما بر روی تقویت ان نقطه از زمین است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۰
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰