loading
در حال بررسی درخواست شما
تا آرسن هست، داستان ادامه دارد
تا آرسن هست، داستان ادامه دارد

تا آرسن هست، داستان ادامه دارد

روحیه شکننده آرسنال درست نمیشود تا زمانی که آرسن ونگر آرسنال را ترک کند.در حال حاضر آرسنال عملا دستش از همه جام ها کوتاه شده ، فاصله حداقل 8 امتیازی با صدر جدول ، شکست در خانه برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان و حذف از جام حذفی در استادیوم امارات در برابر تیم کاملا معمولی واتفورد، همه و همه نشان از ضعف بیش از حد آرسنال در بازی های اخیر است.
آلن اسمیت هم معتقد است تا پایان فصل نباید نسبت به ونگر قضاوت کرد اما اسمیت مشکل آرسنال را اتفاقی در این مقطع فصل نمیداند.
آلن اسمیت گفت : نزدیک است که باز هم در خبرها بخوانیم : 8 امتیاز عقب تر از صدرنشین و 9 بازی دیگری که در راه است.
اما هر بازی میآید و میگذرد و در نهایت بازهم اتفاق جدیدتری نسبت به سال های پیش نمی افتد و باز هم صحبت های تکراری بعد از هر شکست را میشنویم.

با قدرت گرفتن تیمی مثل لستر حتی دیگر مشکلات مالی هم دلیل مناسبی به شمار نمیآید زیرا لستر سیتی هزینه ی سنگینی برای بستن تیمش نکرده است، از آنها شدیدتر تاتنهامی ها هستند که با هزینه های بسیار پایین تیم خود را ساخته اند در صورتی که ونگر نتوانسته است این روند را به صورت کامل پیاده کند.
آرسنال بازیکنانی از بارسلونا و رئال مادرید خریده است و طبیعتا تیم قلدرتری نسبت به تاتنهام و لستر است اما در نتایج چیز دیگری میبینیم. آرسنال باید با بازیکنانی مثل سانچز و اوزیل بتواند برابر تاتنهام و لستر پیشرو باشد اما ظاهرا با این وضعیت مربیگری این روند ناقص رخ میدهد و تا مربی عوض نشود چیزی تغییر نخواهد کرد.

آرسن ونگر مربی آرسنال است و او باید تصمیم بگیرد با کدام بازیکن همکاری کند و چطور از او استفاده کند، او سال هاست که رئیس آرسنال است و باید بتواند هارمونی بیشتری بین بازیکنان ( در مورد مسائل روانی ) ایجاد کند.

آلن اسمیت در پایان گفت : هنوز هم پرچم " به آرسن ونگر ایمان داریم" در استادیوم نصب است و ونگر هنوز زمان دارد تا شاید بتواند مشکلات را حل کند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : TemTalk
بازدید: ۱,۹۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰