loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با اورتون
ادامه کنفرانس خبری بازی با اورتون

ادامه کنفرانس خبری بازی با اورتون

 
در مورد چرخش ترکیب...
 
در حال حاضر در مورد چرخش ترکیب اطمینان ندارم چون امروز صبح با تیم پزشکی در مورد نتایج ریکاوری بازیکنان جلسه‌ای داشتیم تا ببینیم آیا همه به خوبی ریکاوری کرده‌اند یا نه، بنابراین نمی‌توانم در مورد خسته بودن یا نبودن بازیکنی گمانه‌زنی کنم - گاهی ممکن است این را هنگام بازی ببینید. با این حال فکر نمی‌کنم مشکل خستگی داشته باشیم.
 
در مورد اوزیل...
 
فکر می‌کنم بارها گفته‌ام که شما می‌خواهید بازیکنی با کیفیت او، گلزنی را در کنار پاس گل‌هایی که می‌دهد اضافه کند. به نظر می‌رسد این کار را انجام خواهد داد چون در نیمه نخست بازی با بایرن نزدیک بود با ضربه پای راست گل بزند و در دقیقه آخر با رفتن به محوطه جریمه آنها گل زد. او بازیکنی با سطح جهانی است و اگر گلزنی را به بازی‌اش اضافه کند، حتی بیشتر مورد احترام قرار خواهد گرفت.
 
در مورد اینکه آیا از داشتن شانس رفتن به صدر جدول لذت می‌برید...
 
خیلی زود است. خیلی خیلی زود است. نخستین بازی برابر وستهم در خانه را باختیم. پس از آن به کریستال پااس رفتیم و همه فکر می‌کردند شروع بد سال گذشته تکرار خواهد شد - جایی که پس از 10 بازی اساسا از کورس قهرمانی خارج شده بودیم. در باشگاه‌های بزرگ، کنترل این موضوع همیشه سخت است. در حال حاضر با امتیازی مناسب در بالای جدول هستیم و فاصله با صدرنشین را کم کرده‌ایم.
 
در مورد اینکه آیا با کریس کولمن (سرمربی تیم ملی ولز) در مورد رمزی صحبت کرده بودید...
 
نه. نمی‌توانم پس از هر بازی به سرمربی تیم‌های ملی زنگ بزنم و از آنها بخواهم بازیکنان را بازی ندهند. فقط صحبتی در مورد تئو ولکات داشتیم چون انگلستان روی چمن مصنوعی بازی می‌کرد. در پایان تصمیم را بر عهده روی هاجسون گذاشتم وی با کولمن صحبتی نداشتم.
 
در مورد اینکه آیا پاتریک ویرا در آینده می‌تواند مربی شود...
 
چند باری با او صحبت کرده‌ام. فکر می‌کنم کیفیت‌های لازم برای اینکه مربی فوق‌العاده‌ای شود را دارد و وقتی با او صحبت می‌کنم به نظر می‌رسد لذت می‌برد و برای او آرزوی موفقیت دارم. فکر می‌کنم پاترکی اکنون 39 ساله باشد - سن خوبی است. سن او به اندازه کافی برای شروع کار بالا رفته است. بستگی دارد به عنوان مربی می‌خواهد با حرفه‌اش چه کار کند. آیا می‌خواهد در رده پایه کار کند؟ یا می‌خواهد به رده بزرگسالان بیاید؟ باید در مورد این تصمیم بگیرد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۸۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰