loading
در حال بررسی درخواست شما
عطش بازی کردن داشتیم
عطش بازی کردن داشتیم

عطش بازی کردن داشتیم

درباره پیروزی...
به خوبی بازی کردیم . بازی شناور خوبی داشتیم و عطش خوبی برای بازی کردن در تیم بود . کیفیت تکنیکی در سطح بالایی بود و آمار و تعداد گل هایی که به ثمر رسید تلفیق خوبی داشت . در بازی جام حذفی برابر واتفورد نیز مالکیت مشابهی روی بازی داشتیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم و این تفاوت بزرگی رقم می زد.



درباره ثبات...
قهرمانی اینجا برای گرفتن در دسترس نیست و باید برای آن کار کنید . همه برای رسیدن به آن تلاش می کنند و باید به تیم هایی که امتیاز بیشتری نسبت به شما دارند احترام بگذارید، تیم هایی که در رقابت های زیادی نیز حاضر نبودند . برابر واتفورد بازی کردیم، سپس چهارشنبه شب به بارسلونا رفتیم و بعد از آن شنبه با اورتون بازی کردیم . این مسئله برای لستر سیتی مشابه نیست . مردم از بیرون از مسئله فکر می کنند که این ساده است اما باید امتیازات را دشت کنید و به خوبی روی هر بازی کار کنید و اخیرا از موقعیت هایی که می ساختیم به خوبی استفاده نکردیم و بهای آن را نیز پرداخت کردیم .



درباره کورس قهرمانی...
می خواهیم روی راهی که در آن فوتبال بازی می کنیم تمرکز کنیم و کیفیت خودمان را در سطح بالایی حفظ کنیم . سپس می توانیم ببینیم کجای کار هستیم . تا آخرین لحظه که شانس داشته باشیم می جنگیم . تنها راهی که شانس دستیابی به آن را داریم این است که در بازی ها با کیفیت بالای تیمی حاضر شویم . این بسته به تحرک ما در بازی، قابلیت های تکنیکی و بالاترین استفاده از فضاهاست.



درباره الکس آیوبی...
ما در باشگاه ارزش هایی داریم که شاید همیشه مورد توجه قرار نگیرند، اما یکی از آن ها موقعیت دادن به جوانان و آموزش دادن آن هاست. هر سال بازیکنانی از ما ارائه می شوند و بازیکنان زیادی نیز این موقعیت را ندارند . خوشحالم که الکس یکی از این بازیکنان است . الکس در سن 7 یا 8 سالگی به اینجا آمد . او کاملا در روش و راهی که می خواهیم فوتبال بازی کنیم بزرگ شده و از ابتدای فصل با ما کار کرده و این موضوع ( روش بازی وی ) نشان دهنده راهی است که می خواهیم در آن باشیم .



آیوبی نترس به نظر می رسد...
این یکی از کیفیت های اوست. او همچنین بسیار با تحرک است و هافبکی خلاق است و البته یک تمام کننده خوب . دریافت توپ او به دلیل حرکات خوبش در فضا بسیار خوب است.



اینکه انگلستان او را از دست داده...
بله.



درباره محمد الننی...
او چیز هایی به تیم اضافه کرده است . او بسیار باهوش است و همیشه به خوبی در زمین حرکت می کند و برای تیم به سختی کار می کند . او ثبات تاکتیکی خوبی به تیم می دهد . هماهنگی بسیار خوبی با کوکلین روی دریافت توپ های عقب زمین دارد و همینطور در توزیع توپ خوب کار می کند.



پیروزی در تمام بازی های باقی مانده...
بیایید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. می دانیم چه چیزی مورد نیاز است و چیزی که مورد نیاز است کیفیت بالای بازی است . هفته آینده به وستهم می رویم و آنجا همیشه برای بازی کردن سخت است پس باید برای آن آماده شویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰