loading
در حال بررسی درخواست شما
رایت : آرسنال به ستاره بیشتری نیاز دارد
رایت : آرسنال به ستاره بیشتری نیاز دارد

رایت : آرسنال به ستاره بیشتری نیاز دارد

رایت که تجربه قهرمانی هایی را در آرسنال دارد از آرسن ونگر خواست تا با خرید بازیکنان ستاره به روند رو به رشد تیم کمک کند.


رایت گفت : به یاد دارم ، تونی آدامز در سه یا چهار ماه از فصل جلسه میگذاشت و همه بازیکنان را جمع میکرد، از همه میخواست با نهایت توان و غیرت بازی کنند و ماه پیش رو را به بهترین شکل به پایان برسانند. این برای ما یعنی : نه نوشیدنی، نه بیرون رفتن های شبانه، نه هیچ چیزی که ما را از فوتبال دور کند.


در سال 1998 ، دوماه آخر را بی نظیر بازی کردیم و فقط برای قهرمانی جنگیدیم.



رایت ادامه داد : به نظر من این حال و هوا در رختکن امروزی آرسنال وجود ندارد، یا حداقل ما چیزی در زمین از آن حال و هوا نمیبینیم.


میبینیم که لستر روش 1-0 بردن را به خوبی یاد گرفته و آنرا اجرا میکند، بازی ها به نحوی هستند که میتوان به کم شدن فاصله بین دو تیم امیدوار بود، هرچند امید زیادی نیست.

رایت در مورد آرسن ونگر گفت : ونگر که بعد از واکنش های هواداران اصلا خوشحال نبود و مدتی به عنوان فردی که نمیتوان از او انتقاد کرد،معرفی میشد تنها یک راه برای فرار از انتقادها دارد... خرید چند بازیکن در سطح اول جهان فوتبال میتواند این فشارها را پایان دهد. هواداران حق دارند عصبی باشند، تیم خوبی دارند و باید تیمشان بهتر بازی کند و نتیجه بگیرد.



آرسنال نیاز به خرید چند بازیکن دارد و این به معنای آن نیست که ولخرجی کند. باید بازیکنانی به تیم اضافه شوند که از نظر روحی تیم را تقویت کنند. بازیکنی با شرایط روحی کاملا متفاوت با آنچه تا امروز داشته ایم.
تابستان سختی در پیش است ، پیدا کردن بازیکنانی مثل آدامز، ویه را و برگکمپ کار ساده ای نیست !! ولی این چیزی است که ما به آن محتاجیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeamTalk
بازدید: ۲,۶۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰