loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با وستهم
ادامه کنفرانس خبری بازی با وستهم

ادامه کنفرانس خبری بازی با وستهم

 
در مورد اتفاقات شنبه گذشته در مورد جک ویلشر...
 
با او صحبت کرده ام. به نظر می رسد قضیه کمی بزرگنمایی شده است والبته ما می خواهیم اینگونه مسائل را درون مجموعه خودمان نگه داریم. این کاملا مسئله ای شخصی است. برای من هم بسیار سخت است که در این مورد حرف بزنم چون واقعا نمی دانم چه اتفاقی رخ داده بود. همینطور می دانید که ممکن است او تحریک شده باشد. این روزها ساده نیست که وقتی مشهور هستید هر جایی بروید و تحریک نشوید. بنابراین کمی مراقب این مسئله هستم. به هر حال حتی اگر مشهور هم باشید حق دارید که گاهی بیرون بروید.
 
در مورد اینکه آیا روی بازگشت ویلشر تمرکز کامل دارید...
 
مسلما. روز پس از آن ماجرا جلسه تمرینی نداشتیم و او یک روز فرصت استراحت داشت و می توانید این را بپذیرید که وقتی بازیکنان یک روز استراحت دارند یا آخر هفته است، گاهی بیرون می روند. چیزی که مثبت است این است که او به سختی تلاش کرده - تیم زیر 21 سال هم شرایط بسیار خوبی دارد بنابراین او جمعه شب آزمون خوبی را سپری خواهد کرد.
 
در مورد اینکه آرسنال چقدر جای خالی ویلشر را احساس کرده است...
 
ببینید قطعا سخت است که درصدی برای آن ذکر کنیم ولی در حالت ایده آل از اینکه او را برای تمام فصل می داشتم خوشحال می شدم.
 
در مورد اینکه نخستین بازی لیگ برتری او پس از بازگشت چه زمانی خواهد بود...
 
نمی دانم. باید شرایط را ببینیم. به خاطر تاریخچه مصدومیت او کمی محتاط خواهم بود. بیایید زیاد عجله نکنیم و ببینیم به بازی جمعه شب چه واکنشی نشان خواهد داد. او نقش بزرگی در بازی جمعه خواهد داشت و امیدوارم به خوبی بازی را تمام کند. کمی در این باره محتاط هستم.
 
در مورد شکوفا کردن پتانسیل او...
 
باور دارم او یک مغر واقعی فوتبال دارد - جک ویشلر فوتبال را دوست دارد. او در این کار خیلی جدی و پر تلاش است. من شما را دعوت می کنم که هر روز به تمرینات بیایید و کار کردن او را ببینید و این را متوجه خواهید شد که او بسیار بسیار مصمم است. تنها چیزی که می تواند او را از حرفه ای که می خواهد دور کند مصدومیت است. او مصدومیت های زیادی داشته و مسلما این اواخر آمار مصدومیت او بدتر هم بوده است ولی امیدوارم بتواند از این مرحله عبور کند. پس از آن حرفه ای را که لیاقتش را دارد خواهد ساخت.
 
در مورد مذاکره بر سر تمدید با الکس ایوبی...
 
اکنون در حال مذاکره بر سر تمدید قرارداد او هستیم. او یک آرسنالی واقعی است چون از هشت سالگی اینجا بوده. در پایان این فصل هنوز سه سال دیگر قرارداد دارد ولی ما می خواهیم او را برای مدتی طولانی تر اینجا نگه داریم. اگر چیزهای مثبتی طی ماه های اخیر از او دیده شده، به خاطر سرعت و کیفیت ظهور او به عنوان یک بازیکن است و البته تاثیری که داشته است.
 
در مورد رفتن ایوبی به المپیک...
 
ما به انتخاب او احترام می گذاریم. او می توانست بین انگلستان و نیجریه انتخاب کند و او نیجریه را انتخاب کرد. در این حالت می دانیم که او به المپیک خواهد رفت، به جام ملت های افریقا خواهد رفت و نسبت به بازی کردن برای انگلستان سفرهای طولانی تری خواهد داشت و باید به این موارد احترام بگذاریم.
 
در مورد گمانه زنی های گارنیت ژاکا...
 
ما بررسی بازیکنانی که می توانند ترکیب تیم را تقویت کنند را آغاز کرده ایم ولی به طور ویژه روی بازیکن خاصی متمرکز نیستیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱/۱۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۶۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰