loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با نوریچ
ادامه کنفرانس خبری بازی با نوریچ

ادامه کنفرانس خبری بازی با نوریچ

 
در مورد کلید شکست دادن نوریچ...
 
نوریچ تیمی است که فوتبال بازی می کند به همین خاطر باید جلوی بازی ترکیبی آنها را بگیریم. برای ما مهم است که در صورت امکان گلی زودهنگام بزنیم تا آنها را تحت فشار قرار دهیم و با سرعتی بالا بازی کنیم.
 
در مورد اینکه نوریچ برای بقا در لیگ برتر دست کم گرفته شده است...
 
نمی دانم. خیلی سخت است که پیش بینی کنیم در پایین جدول چه اتفاقی خواهد افتاد چون نیوکاسل، ساندرلند و نوریچ آنجا هستند و همچنین بحث فرسایشی ماجرا هم مطرح است.
 
در مورد 750مین بازی لیگ برتری شما...
 
شما بازی به بازی پیش می روید. شما فقط روی بردن بازی آینده تمرکز می کنید و من همیشه می خواهم بازی ها را برنده شوم.
 
در مورد برنامه هواداران برای اعتراض در بازی نوریچ...
 
فکر می کنم این باشگاه ارزش های ویژه ای دارد و ما به باشگاه و هواداران اهمیت می دهیم. سعی می کنیم همه را خوشحال نگه داریم. باید دورنمای موارد مختلف را در نظر بگیریم و ببینیم چگونه باشگاه در گذر زمان گسترش پیدا کرده است. فکر می کنم همیشه کار ساده نبوده است و کیفیت کاری که انجام دادیم باشگاه را در جایگاه قدرتمندی قرار داد - جایی که سطح انتظارات بسیار بالا است. وقتی چیزی که می خواهیم را به دست نمی آوریم، سطح ناامیدی هم بسیار بالا است.
 
در مورد اینکه خودتان هم یک هوادار هستید...
 
آرزو دارم وقتی رفتم باشگاه به جایگاه بالاتری برسد و هر سال لیگ و لیگ قهرمانان را برنده شود. من روی سکوها بزرگترین هوادار خواهم بود چون احساس خواهم کرد با بنیادی که نهادیم کمی در موفقیت ها نقش داشته ام. باید به یاد بیاورید که وقتی استادیوم را ساختیم، پنج تا هفت سال مالی دشوار داشتیم و باید بدهی هایمان را می پرداختیم. از این پنج سال، سه سال آن را باید در لیگ قهرمانان می بودیم و میانگین 54 هزار هوادارا را برای هر بازی می داشتیم. نمی دانستیم که آیا می توانیم این کار را انجام دهیم یا نه ولی مسلما باید هر سال بهترین بازیکنان مان را می فروختیم و باز هم زنده می ماندیم. ما طی آن برهه در بالاترین سطح باقی ماندیم و به جای سه سال از پنج سال، برای هر پنج سال به لیگ قهرمانان رفتیم. فکر می کنم حالا باشگاه از آن دوره خارج شده و در جایگاه بسیار قدرتمندتری قرار دارد. امروز مجددا در جایگاهی هستیم که می توانیم از نظر مالی با رقیبان اصلی مان رقابت کنیم ولی انجام این کار طی آن دوره بسیار سخت بود.
 
در مورد اینکه ممکن است منچستر یونایتد به جایگاه چهارم برسد...
 
مسلما امکانش وجود دارد و به همین خاطر است که می گویم نباید تاسف بخوریم و باید به جنگیدن ادامه دهیم - باید روی چیزی که می توانیم به دست بیاوریم تمرکز کنیم تا وقتی در پایان فصل به عقب نگاه کردیم به خودمان بگوییم هر آنچه می توانستیم را انجام دادیم. از روز اول تا آخر از نظر نگرش بی عیب و نقص بوده ایم.
 
در مورد اینکه نیاز دارید تا روحیه بازیکنان را احیا کنید...
 
قطعا ناامید شده ایم ولی کنار هم کار می کنیم و نگرش حرفه ای خوبی داریم حتی اگر به خاطر اتفاقات اخیر ناامید شده باشیم. باید روی بازی پیش رو تمرکز کنیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۱۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۹۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰