loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از بازی با نورویچ
مصاحبه ونگر بعد از بازی با نورویچ

مصاحبه ونگر بعد از بازی با نورویچ

درباره پیروزی بسیار مورد نیاز آرسنال...
بسیار مورد نیاز و مهم بود . دست یابی به آن سخت بود . برابر تیمی بازی کردیم که به خوبی سازماندهی شده بود . در بازی خود به خوبی فضاها را پیدا نمی کردیم اما جدی بودیم و سازماندهی خوبی داشتیم، در نهایت توانستیم بازی را پیروز شویم . در نیمه اول نیاز داشتیم صبور باشیم و یکی دو بار نیز پیتر با واکنش های خوبش به ما کمک کرد .در نیمه دوم سزاوار پیروزی برابر تیم جنگنده نورویچ بودیم . بازی سختی برای پیروزی بود . برابر ساندرلند و نورویچ بازی کردیم و این دو بازی در یک سبک بودند .



درباره حرکت تماشاگران برابر ونگر...
این جو ورزشگاه کمی غریب بود . باید با آن زندگی کنیم . بعضی هواردان معترض بودند، بله، اما اکثریت بزرگی اینگونه نبودند و اکثریت پشت تیم بودند . آن ها نشان دادند که این قدردانی ای برای کار هایی است که تا کنون انجام دادم . پس این خوب است . بله فضای سختی بود اما باید با آن سپری کرد، بیشتر کار کرد و روی عملکردمان تمرکز کنیم و تلاش کنیم که 100 درصد هواداران را خوشحال کنیم . این هدف ماست .



جو ورزشگاه برای چه کسی سخت بود...
بازی به نوبه ی خود سخت بود و جو ورزشگاه نیز اینگونه بود . فکر می کنم هواداران پشت تیم بودند و من باور دارم عملکرد با استایلی برای بلند کردن هواداران از سر جایشان نداشتیم . عملکرد منظم و جدی ارائه دادیم و برخی مواقع آرام بودیم . می خواستیم قطعا به پیروزی برسیم .



آیا شعار " یک آرسن ونگر وجود دارد" را شنیدید ؟
در طول بازی بله.



اینکه آیا در آن زمان احساساتی شدید...
نه، روی بازی تمرکز کرده بودم . شغل من پیروزی در بازی را می طلبد، پس از لحظه شروع بازی روی آن تمرکز می کنم . می توانید هر دو را داشته باشید و در کنار این قدردانی تمرکز کنید .


درمورد ناررضایتی الکسیس برای خروج از بازی
این شغل من است که تصمیم گیری کنم در این موارد. اینکه همه را 100% راضی نگه دارید کار سختی است.

آلکسیس بعد از خروج از زمین یک سره به تونل رفت
واقعا ندیدم ! بیشتر نگران نگه داشتن نتیجه 1-0 بودم

در مورد امروز و وقایع آن ...
من یک حرفه ای هستم و 19 سال است سعی کردم بهترین کاری که میتوانم را برای آرسنال انجام دهم. قضاوت را به هواداران میسپارم. تنها چیزی که هرگز به آن شک نداشته ام، علاقه ام و پایبند بودن به باشگاه آرسنال است.
متاسف هستم اگر نتوانسته ام افرادی را 100% راضی نگه دارم. این فصل کمی متفاوت بود ، همه هواداران برای مدتی حس کردند ما میتوانیم قهرمان شویم ، اما نشد و این اتفاق آنها را بیشتر ناامید کرد.

آرسنال در فصل جاری کمتر از فصل قبل گل زده است...
مشکلی که این فصل داشتیم دقیقا مشکل فصل پیش بود! در ابتدای فصل به تیمی باختیم که در بازی خود عقب نشت و منتظر ماند تا بتواند به ما گل بزند. در بازی امروز هم تیم رقیب عقب نشست و ما (جز یک گل) نتوانستیم راهی از زمین یا هوا برای زدن گل پیدا کنیم. ما نمیتوانم در مقابل تیم هایی که بسته بازی میکنند خوب نتیجه بگیریم ! گاهی 1-0  میبریم، گاهی مثل بازی با پالاس 1-1 میشود ! نتایج خوبی دربرابر تیم های بالا جدولی داشته ایم، آنها از لاک خود بیرون میآیند و اجازه بازی کردند میدهند.

 

 

مترجم : یوسف بذرکار

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۶۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰