loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : به خرید مهاجم فکر میکنیم
ونگر : به خرید مهاجم فکر میکنیم

ونگر : به خرید مهاجم فکر میکنیم

ولبک که با مصدومیت شدیدی که برای زانویش پیش آمده باید عمل جراحی را پشت سر گذارد و حداقل 9 ماه نمیتواند بازی کند، دلیلی شده تا آرسن ونگر به فکر خرید مهاجم در تابستان باشد.
ولبک که بعد از 10 ماه مصدومیت از ناحیه زانوی دیگرش در اواسط فوریه به میادین بازگشته بود در دقیقه 25 بازی با منچستر سیتی مصدوم شد و 9 ماه دیگر نمیتواند تیم را همراهی کند.
از گل های حیاطی ولبک برای آرسنال در این دو فصل میتوان به گل پیروزی بر لسترسیتی و منچستریونایتد(فصل قبل در بازی های حذفی در اولدترافورد) اشاره کرد.


وقتی در مورد خط حمله آرسنال از ونگر سوال شد ، او چنین پاسخ داد : ما باید به خرید مهاجم فکر کنیم. وقتی بازیکنی 9 ماه در دسترس نیست یعنی عملا بازیکن را یک فصل در اختیار ندارید.

ونگر در مورد عملکرد بازیکنانش گفت : در فصل جاری ، سانتی پنج ماه، کوک 4 چهار و ولبک مدت ها مصدوم بودند. ایوبی و الننی به خوبی پاسخ اعتماد مارا دادند. اما قبول کنید در ژانویه نمیتوان بازیکن باکیفیت زیادی پیدا کرد.
در مورد ولبک بسیار ناراحتیم، همه ما بسیار ناراحتیم ! نه تنها بازی های یورو2016 را از دست داد بلکه مدت زیادی هم نمیتواند برای باشگاه بازی کند. این اتفاق نه تنها برای ما بلکه برای تیم ملی انگلستان هم پرهزینه به شمار مرود.


در مورد فصل جاری ونگر توضیح داد : ما فصل را قدرتمند آغاز کردیم اما در ادامه ناامیدانه پذیرای تمام اتفاقاتی بودیم که افتاد و در نهایت فرصت قهرمانی را از دست دادیم. لستر استوار و یکنواخت همه فصل را خوب بود اما بقیه تیم ها فراز و نشیب داشتند. باید تلاش خود را بکنیم... بالاتر از تاتنهام تمام کردن الان تنها هدف ماست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeamTalk
بازدید: ۳,۷۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰