loading
در حال بررسی درخواست شما
اتحادمان را حفظ کردیم
اتحادمان را حفظ کردیم

اتحادمان را حفظ کردیم

درباره اینکه این فصل چگونه برایتان موفقیت به شمار می رود…

بار منفی بسیار زیادی در این جمله شما وجود داشت . باید بگویید لستر سیتی فصل فوق العاده ای داشت و قهرمان شد چرا که آنها فقط ۳ بازی شکست خوردند . فقط ما نیستیم که پشت سر لستر قرار گرفتیم . ما دوبار آن ها را شکست دادیم پس باید این سوال را از تمام دیگر تیم ها نیز بپرسید . از اینکه دوم هستیم خوشحال نیستیم اما ۱۸ تیم دیگر که پشت سر ما کار را تمام کردند می توانند از جایگاهشان خوشنود باشند . البته که هدف ما این بود که اول شویم. برای مدتی به این باور رسیدیم که می توانیم قهرمان شویم. همیشه می دانستم بخش دوم فصل دشوار خواهد بود چرا که باید برای بازی به جاهای بسیار سختی می رفتیم . مثل یونایتد مثل سیتی و تاتنهام و لیورپول . بازی های خارج از خانه بسیار سختی داشتیم و می دانستم جایگاه ما در انتها به وضعیتمان از عبور از این بازی های بستگی خواهد داشت و البته به اینکه لستر سیتی امتیاز از دست بدهد . همه چیز به ما بستگی نداشت . تاتنهام برای مدتی طولانی به نسبت ما در وضعیت بهتری قرار داشت پ همینطور سیتی . حرکت خود را تا انتها ادامه دادیم و در برهه ای که کار برایمان بسیار مشکل بود به اتحاد خود ادامه دادیم و حالا در نه بازی است که شکست نخوردیم . این قدرت ذهنی که در رختکن وجود دارد باعث عبور ما از این دوره شد . 

 

 

 

درباره نقل و انتقالات…

تنها فردی نیستم که در اینباره تصمیم میگیرد چرا که وقتی می خواهید بازیکنی بخرید نیاز دارید تا تایید باشگاه بازیکن برای فروش او را دریافت کنید . اما ما تلاش خواهیم کرد.

 

 

 

تمام کردن کار در رده ی دوم…

ما در رده ی دوم هستیم و می خواستیم در رده ی اول باشیم . اما اگر اول نشوید ممکن است در رده دهم و یا دوازدهم قرار بگیرید . همچنین این احتمال هست که بگویید رده ی اول خوب است و مابقی همه به درد نخور . 

در ورزش وقتی در باشگاه فوتبال کار می کنید می دانید برای هر پیروزی باید بیشتر تلاش کنید و بیشتر آماده شوید . می خواهیم بیشتر پیروز شویم . می خواهیم اول باشیم اما همچنین جدای این مسٔله ما ۷۰ امتیاز کسب کردیم و این در لیگ برتر آسان نیست . 

 

 

 

به نظر می رسید تاتنهام کار را بالای آرسنال تمام کند…

سال های زیادی به مانند این اینگونه به نظر می رسید.

 

 

 

چگونه امروز روزی خاص است…

با شما موافقم که در ابتدای فصل نگفتیم که می خواهیم کار را بالا سر تاتنهام تمام کنیم . اما می خواستیم لیگ را برنده شویم و با شما موافقم که نا امیدی وجود دارد چرا که نتوانستیم فاتح لیگ شویم . امروز فقط با هدفی که داشتیم می توانستیم بازی کنیم و این بود که بتوانیم دوم شویم . به این مهم دست پیدا کردیم . برای مدتی هواداران ما از اینجا خوشحال به خانه نمی رفتند و نهایتا امروز کمی رضایت داشتند . 

 

 

 

درباره توماس روسیچکی…

این نشان می دهد در فوتبال احساسات مثبتی وجود دارد . توماس روسیچکی اول از همه یک بازیکن استثنایی است و احترام بسیار بالایی در رختکن ما داشت . دیروز روز بسیار غمگینی برای من بود که نتوانستم او را برای ترکیب انتخاب کنم چرا که خطری وجود داشت . ما او را از دست دادیم و آرتتا را از دست دادیم که دو بازیکن استثنایی هستند و همینطور دو رهبر در رختکن تیم . ایمان دارم در دوره های بد تیم ان ها تاثیر مثبت زیادی روی ترکیب داشتند و فصل آینده غیاب آن ها را حس خواهیم کرد . پس می خواهم از آن ها بابت دوره ی حضورشان و کاری که کردند تشکر کنم و بهترین آرزو ها را داشته باشم .

 

 

 

با آمادگی ویلشر و کازورلا آرسنال می تواند بالاتر کار را تمام کند…

بله پیش از هر چیزمی توانم بیشتر در ترکیب چرخش ایجاد کنم . انتخاب های بیشتری برای بخش هجومی تیم دارید و آن ها نیز بازیکنان خلاقی هستند . ما ۱۴ یا ۱۵ بازی بیشتر از لستر بازی کردیم . اهمیت داشتن بازیکنان کلیدی تیم برای این دوران بسیار مهم است .

 

 

 

دور افتخار انتهای بازی و تاثیر این فصل روی آن...

احساس مثبتی بود . من در شغلی عمومی کار می کنم و باید انتقادات را بپذیرم . فکر می کنم در ۲۰ سال اخیر پیشرفت داشتم که انتقادات را می پذیرم . هدف من این است که همه هواداران را خوشحال نگه دارم اما متاسفانه همیشه این مهم اتفاق نمی افتد .

 

 

 

اینکه استون ویلا به اندازه صعود مجدد خوب است…

ویلا باشگاهی است که فروخته خواهد شد و من اینگونه شنیده ام . پس این مهم است که چه شخصی باشگاه را خریداری خواهد کرد و چقدر زمان خواهد برد و سرمایه گذاری ها و قوانین جدید چگونه خواهند بود . و البته اینکه از نظر ذهنی چگونه بر می گردند . ویلا یک سال باید در دسته یک بازی کند و موارد مختلفی مثل ایجاد ترکیبی جدید و پیشرفت ذهنی مهم است .

 

 

 

درباره ویلشر و والکات…

جک آماده است . تیو کمی مشکل همسترینگ دارد . سرحال است ولی برای بازی کردن آماده نبود . اگر فردا انتخاب شود برای یورو آماده خواهد بود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰