loading
در حال بررسی درخواست شما
وقت رفتن است
وقت رفتن است

وقت رفتن است

این بازیکن 34 ساله ی آرسنال که سال 2011 بعد از مدت ها بازی برای اورتون به آرسنال پیوسته بود به احتمال 99% فعالیت خود را در کادرهای فنی ادامه میدهد و دیگر بازی نخواهد کرد.

کاپیتان آررتا که با تعویضی دیر هنگام به زمین آمده بود در نهایت در بازی آخر خود در آرسنال توانست ویلا را 4-0 شکست دهد و رکورد 20 سال پایان فصل بالاتر از تاتنهام را ثبت کند.
آرتتا در این بازی دقیقه 88 جانشین مسوت اوزیل شد و در دقیقا 91 موفق به گلزنی شد تا پایانی رویایی برای خود در آرسنال را رقم بزند.

کاپیتان اسپانیایی آرسنال گفت : چندماه اخیر ، ماه های سختی برای من بود. به احتمال 99% باید از دنیای بازی فوتبال کناره گیری کنم (بازیکن بودن را کنار بگذارم) اما هیچ اتفاقی شیرین تر از بازی امروز و اتفاقات بعد از آن نمیتوانست برایم رخ دهد. از همه تشکر میکنم.

آرتتا از زمان حضورش در آرسنال دوبار قهرمان جام حذفی و دوبار قهرمان جام خیریه شده است.

وی ادامه داد : در ماه های اخیر حس میکردم آنقدر خوب نیستم که به بازی ادامه دهم ، خیلی سخت است که کنار بکشید اما زمانش میرسد و شما باید اینکار را بکنید. باید با خداحافظی کنار بیآیید هرچند کار دشواری است. من واقعا در اینباره با ونگر و تصمیماتش مشکلی نداشتم، من خودم نتوانستم به حد لازم برسم و بیشتر از دست خودم ناراحتم. برای بازی در آرسنال باید بهترین شرایط خودت را داشته باشی و وقتی آنرا از دست میدهی شرایط در چند ماه اخیر لیاقت ماندن را نداشتم، شاید آنقدر خوب نبودم که یکی از بازیکنان آرسنال باشم... به نظر من وقتی برای آرسنال بازی میکنید باید 10 از 10 باشید و وقتی 8 از 10 میشوید باید به فکر رفتن باشید.


آرتتا تایید که درخواست هایی از تاتنهام و منچسترسیتی برای همکاری در کادر فنی دارد اما صحبتی از ادامه همکاری با آرسنال ( به هر نحوی ) نکرد.

وی در مورد آینده کاری اش گفت : واقعا غیر معمول است بعد بازی کنار گذاشتن بازی به کادر فنی منتقل شوی و شروع به فعالیت کنید. شرایط مناسبی است و باید به آن اندیشید. نامی از باشگاه ها نمیبرم اما 3 باشگاه وجود دارد که درخواست همکاری داده و من روی آنها فکر میکنم.
 

 

 

*** گل آرتتا ، گل به خودی بازیکنان استون ویلا ثبت شده اما به نظر نمیرسد در آن شرایط احساسی آرتتا (یا هواداران) آمار و ارقام برایشان مهم باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeamTalk
بازدید: ۲,۳۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰