loading
در حال بررسی درخواست شما
ژاکا یک هافبک خرابکار است نه سازنده
ژاکا یک هافبک خرابکار است نه سازنده

ژاکا یک هافبک خرابکار است نه سازنده


گرانیت ژاکا بازیکنی سوئیسی که اولین خرید تابستانی 2016 آرسنال به شمار میآید، تلاش هایش آمار زیر را در بر داشته است. آمار زیر همه برای رقابت های بوندسلیگای آلمان است.


تعداد بازی انجام انجام داده 108 بازی بوده است که 96 بار از ابتدا در زمین حضور داشته و 12 بار به صورت تعویضی وارد زمین شده و 18 بار هم با تعویض از زمین برون رفته است. ژاکا در مجموع برای موشنگلادباخ 8.504 دقیقه بازی کرده است.

ژاکا در این (حدود) 8000 دقیقه 236 بار خطا کرده و 140 بار رویش خطا انجام شده است. 8 بار در افساید گیر کرده و 29 کارت زرد و 5 کارت قرمز دریافت کرده است.

گرانیت در زمان بازی خود تقریبا هر 1.16 دقیقه یک پاس داده است که 85.3% آنها به هدف رسیده است. 92% پاس های گرانیت در نیمه زمین خودی و 79% آنها در نیمه زمین حریف داده شده اند. سه پاس گل و 78 خلق موقیعت گل داشته و شوت به دروازه ژاما دقتی برابر 5.66% دارد. که نشان میدهد خیلی بازیکن شوت زنی نیست.
او در 8.504 دقیقه بازی 6 گل به ثمر رسانده است یعنی هر 1.417 دقیقه ( تقریبا در هر 16 بازی یک گل ) . او 39 شوت به دروازه داشته و 67 بار ضرباتش به بیرون رفته است.38 شوت او بلاک شده و درصد دقت شوتش 36.8% است.

ژاکا 244 تکل داشته تقریبا در هر بازی 2.5 تکل میشود.

آمار بالا نشان میدهد ژاکا اصلا بازیکن گل ساز یا گلزنی نیست و در امر تخریب بازی حریف مهارت بیشتری دارد.احتمال میرود او به عنوان بازیکن چرخشی "کوک" به آرسنال آمده باشد.

با توجه به خروج آرتتا و توماس به نظر نمیرسد ژاکا جانشینی مناسب برای این دو مرد بزرگ باشد.
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۳/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۸۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰