loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی در لیست فروش فنربافچه ترکیه !
ون پرسی در لیست فروش فنربافچه ترکیه !

ون پرسی در لیست فروش فنربافچه ترکیه !


رابین که در سال اول حضورش در این باشگاه ترکیه ای موفق شده 22 گل بزند، بازیکن مورد علاقه مربی این تیم در بازی های کلیدی به شمار نمیآمده است.

مسئولین باشگاه فنرباغچه در مورد رابین گفتند : ما منتظر شنیدن پیشنهادات هستیم، اگر بازیکن علاقمند باشد، میتواند فنرباغچه را ترک کند.
رابین بعد از آرسنال سه فصل در یونایتد بازی کرد و 105 بار پیراهن شیاطین سرخ را پوشید و 58 بار برای آنها گلزنی کرد.در سال 2012-2013 با یونایتد قهرمان لیگ برتر شد و در نهایت تابستان سال 2015 ونگال اجازه خروج او را صادر کرد.

رابین بعد از خروج از یونایتد گفت : من را به تیم رزرو فرستادند تا با آنها بازی کنم !!! وقتی به تیم اصلی بازمیگشتم، دوباره نیمکت نشین بودم . فضای باشگاه برایم تغییر کرد،رفتارهای ونگال تغییر کرد البته همیشه سعی کردم حرفه ای رفتار کنم. من فکر میکردم بعد از تعطیلات میتوانم به باشگاه برگردم و دوباره تلاش کنم ! اما متوجه شدم این گزینه برایم قبلا توسط مربی خط خورده و دیگر نمیتوانم برای جایگاهم مبارزه کنم. من هم عصبی و ناراحت نشدم، این بخشی از فوتبال است و باید آن را درک کرد. سعی کردم با آمدن به ترکیه ؛ بهترین کار را انجام دهم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۴/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : TeamTalk
بازدید: ۲,۹۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰