loading
در حال بررسی درخواست شما
آنری : ونگر را در تیم ملی انگلستان نمیتوانم تصور کنم
آنری : ونگر را در تیم ملی انگلستان نمیتوانم تصور کنم

آنری : ونگر را در تیم ملی انگلستان نمیتوانم تصور کنم


اسکای اسپورت با مفسر خود و بازیکن اسبق آرسنال ، تیری آنری مصاحبه ای نسبتا مفصل در اینباره داشته است.
آنری معتقد است ونگر از مربیگری در آرسنال لذت میبرد و بعید است مربیگری تیم ملی انگلستان را به مربیگری در آرسنال ترجیح دهد.

روی هاجسون که تیمش در برابر ایسلند شکست خورد و از گردونه رقابت حذف شد در همان روز از مربیگری انگلستان استعفا داد.

آنری در مورد ونگر گفت : چیزی در ونگر وجود دارد که من هم شیفته ای آن هستم و آن عشق و علاقه آرسن ونگر به حضور مداوم ( هر روز ) در کنار تیم است ! چیزی که در تیم ملی شما به آن دست پیدا نمیکنید. دلیل اصلی من برای اینکه میگویم ونگر مربیگیری انگلستان را قبول نمیکند،همین است امـــا کسی از آینده خبر ندارد.
ونگر عاشقانه آرسنال و شغلش در این تیم را دوست دارد ، نمیتوان تصور کرد آرسنال را ترک کند در ضمن مربیگری تیم ملی انگلستان کمی شغل غیر ممکنی است..

تیری آنری در ادامه مربی تیم ولز ، "کریس کولمن" را گزینه مناسبی برای مربیگری تیم ملی انگلستان دانست.
وی گفت : اگر ولز میتواند یک "کریس کولمن" پیدا کند و اینقدر خوب بدرخشد، انگلستان هم طبیعتا میتواند از راه را برود. شاید مشکلی اصلی تیم ملی انگلستان عدم وجود خلاقیت بوده است.  در بازی آنها با ایسلند به خاطر دارم که گفته بودم ، انگلستان از پس ایسلند برمیآید، اما بعد از بازی دیدیم عدم وجود خلاقیت در بازی انگلستان ، آنها را به یک بازنده تبدیل کرد. شاید جک برای بازی کردن آماده نبود، رونی در اندازه های نامش بازی نکرد و در نهایت انگلستان ایده ای برای بازی سازی نداشت.


وی در پایان به آرسنال هم اشاره ای دیگر کرد و گفت : الان در آرسنال بازیکنانی هستند که به نظر حرفه ای میآیند اما آنقدرها هم خوب نیستند ولی بیش از آن پولی را میگیرند که من وقتی همه قهرمانی ها را کسب میکردم ، میگرفتم. الان شاید خودرویی که زیر پای یکی از بازیکنان زیر 18 سال است همان خودرویی باشد که بازیکنان سطح اول تیم سوار میشوند. هرچند نمی توان دو زمان را باهم قیاس کرد اما این مسائل تاثیرگذار است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۴/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySports
بازدید: ۲,۲۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰