loading
در حال بررسی درخواست شما
برای فرزندانم زندگی میکنم ...
برای فرزندانم زندگی میکنم ...

برای فرزندانم زندگی میکنم ...


کوشیلنی هم اکنون در نیمه نهایی یورو 2016 در انتظار رقابت با تیم ملی آلمان و مسوت اوزیل است. او معتقد است بعد از پدرشدن تلاش بیشتری در زمین میکند.

کوشیلنی دو فرزند دارد و خودش اعتقاد دارد که آنها تاثیر بزرگی به روی دوران بازی او گذاشته اند. او در اینباره به تلویزیون اینترنتی آرسنال گفت : وقتی پدر میشوید میدانید زندگی شما تغییر کرده است ، میدانید دیگر فقط برای خودتان زندگی نمیکنید در واقع برای بچه ها زندگی میکنید.

زندگی کاملا متفاوت میشود و زندگی ما عالی پیش میرود چون بچه ها فوق العاده و شگفت انگیز هستند. من خوشحال هستم وقتی در خانه ، کنار آنها هستم. برخی مواقع اتفاقاتی میافتد که کنترل از دست میرود اما به هر حال زندگی است و فراز و نشیب های خود را دارد.

سختی کار این است که هر سه روز یک بازی باید انجام بدید و کمتر میتوانید در خانه باشید و با آنها وقت بگذرانید گاهی هم خسته هستید و اصلا نمیخواهید در خانه خسته تر شوید...
وقتی نتیجه بازی برای ما ناخوشایند میشود ، آن را با خود به خانه میبریم... اما باید همه این مسائل کاری را پشت درهای خانه بگذارید و وارد شوید، آنجا باید شاد باشید و با شادی زندگی کنید. وقتی نتایج بدی به دست میآید فقط به آن فکر میکنم که بچه هایم با لبخند سعی میکنند روبه راهم کنند.

هرکسی خانواده ای دارد و زمانی که در شرایط ناخوشایند است که خانواده با لبخند با مهربانی مشکلات را کم رنگ تر میکنند.

من بهترین ها را برای فرزندانم آرزو میکنم و برای آنها زندگی میکنم...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۴/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰