loading
در حال بررسی درخواست شما
چک از بازی های ملی خداحافظی کرد
چک از بازی های ملی خداحافظی کرد

چک از بازی های ملی خداحافظی کرد


پیترچک با داشتن رکوردتعداد بازی ملی برای تیم ملی کشورش ، تصمیم به پایان دادن وظیفه ملی خود کرد. او بعد از 124 بازی ملی و شرکت در رقابت های یورو 2016 از رقابت های ملی فوتبال کنار کشید و اعلام بازنشستگی کرد.
آخرین بازی های چک خیلی خوشآیند نبودند و بعد از 3 بازی در یورو فقط یک امتیاز کسب کردند و با تلخی در مرحله گروهی کنار گذاشته شدند.

پیتر در مصاحبه با سایت باشگاه آرسنال گفت : این تصمیم فقط جنبه فوتبالی داشته است ، من برای آماده بودن باید تلاش بیشتری داشته باشم و هم اکنون در سن 34 سالگی هستم. بازی های بعدی ملی که به صورت جدی پیگیری میشود ، بازی های جام جهانی است که در 2018 برگزار میشود و من در آنجا 36 ساله خواهم بود. فکر نمیکنم سن مناسبی برای یک رقابت سنگین باشد... تصمیم گرفتم از الان کنار بروم.
خاطرات خوبی از بازی های ملی همیشه به همراه خواهم داشت. به هرحال سن من بالا میرود و زمان را نمیتوان متوقف کرد... مطمئن هستم تصمیم درستی گرفته ام.

چک سال گذشته تنها خرید آرسنال بود و با 10 میلیون به امارات آمد و در 34 بازی لیگ موفق شد 16 با بدون گل خورده بازی را به پایان ببرد.

او در پایان گفت : سال قبل خوب بودیم ، اما چهارم شدن و دست های خالی هدف ما نبوده و نیست ... امسال تمام تلاش خود را برای بهتر بودن میکنیم و امیدواریم به قهرمانی ها ...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۴/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰