loading
در حال بررسی درخواست شما
اضافه کردن گل
اضافه کردن گل

اضافه کردن گل

الکس سانگ در پی این است تا فاکتور جدیدی در بازیش برای فصل آینده اضافه کند و آن هم گلزنی است .
این هافبک دفاعی آرسنال که توانسته در فصل جاری با پیشرفت محسوسش هواداران را راضی نگه دارد حال می خواهد فصل آینده به مرحله جدیدی از بازیش دست پیدا کند .
البته وی باید ابتدا کامرون را در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی همراهی کند و پس از آن می تواند برای باشگاهش مفید واقع شود .
" فکر می کنم توانستم این فصل پیشرفت زیادی بکنم . البته نمی خواهم در باد آن بخوایم و در این مرحله توقف کنم .
می دانم می توانم نمایش بهتری داشته باشم بنابراین این وظیفه من است که بتوانم روند صعودی خود را حفظ کنم . شاید بهتر باشد بتوانم گلزنی کنم و تلاشم را در این زمینه بیشتر انجام دهم . مردم به من می گویند که هیچ وقت شوت زنی نمی کنم . این علاقه من نیست که به هیچ وجه شوت نزنم ولی می خواهم سعی کنم تا پاس های خوبی برای هم تیمی هایم مهیا کنم تا وظیفه اول و اصلیم را انجام داده باشم ولی می دانم شانس هایی برای شوت زنی به دست می آید که این کار را نمی کنم .
اگر فضایی برای حمله پیدا کنم این کار را خواهم کرد ولی شما نمی توانید برخی کار های فقط به خاطر اینکه دوست دارید انجام دهید بلکه باید همیشه در پیروز تیمتان و موفقیت تیمی قدم بردارید .
فکر می کنم مردم نیز می خواهند کمی به خصوصیات تهاجمیم اضافه کنم و بیشتر در حملات تیمی شرکت کنم البته من نمی توانم تمام مدت این کار را انجام دهم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰