loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر، پیشنهاد تیری آنری را رد کرد
ونگر، پیشنهاد تیری آنری را رد کرد

ونگر، پیشنهاد تیری آنری را رد کرد


آنری با تمام سوابق درخشانی که دارد توسط آرسن ونگر مجبور به انتخاب بین اسکای و آرسنال شد و به این ترتیب تیری آنری باری دیگر از آرسنال جدا شد. ونگر پیش از این بازیکنان زیادی را که میتوانسته در کنار خود داشته باشد را از دست داده است. آخرین مورد تیری آنری بوده ، پیش از آن پاتریک ویه را ، دنیس برگکمپ ، مارک اوورمارس و اخیرا آرتتا که همگی در باشگاه های دیگری مشغول به فعالیت هستند.
پیشنهاد همکاری در تیم زیر 18 ساله های آرسنال که توسط مسئول آن بخش، "اندرس یانکر" به آنری ارائه شده بود با مخالفت ونگر هم راه شد.

آنری که اخیرا مدرک مربیگری A خود را گرفته هم اکنون نیاز دارد تا مربیگری تیمی را به عهده بگیرد تا بتواند "EFA pro licence" را دریافت کند و او امیدوار بود با توجه به گذشته اش با آرسنال، این کار را با تیم زیر 18 ساله های آرسنال انجام دهد.

آرسن ونگر هم در این مورد نظرش چنین بود » این یک کار تمام وقت است و اگر آنری دوست دارد تا در تیم زیر 18 ساله های آرسنال مربیگری کند باید از اسکای استعفا دهد.
تیری آنری هم در پاسخ یک پیشنهاد داد. آنری مربیگری این تیم را به صورت رایگان انجام دهد تا زمانی که با اسکای همکاری میکند. امــــــا ونگر این پیشنهاد را رد کرده است.

 Daily Telegraph در مورد این رویداد نوشت » ونگر دوست ندارد فرد قدرتمند و با نفوذی در آکادمی آرسنال فعال باشد و با این فعالیت یک تهدید به القوه برای جایگاه آرسن ونگر باشد. ونگر هم اکنون 66 سال دارد و تا تابستان سال آینده با توپچی ها قرارداد دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۴/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Telegraph
بازدید: ۳,۲۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰