loading
در حال بررسی درخواست شما
آیووبی : چالش من برای فصل جدید
آیووبی : چالش من برای فصل جدید

آیووبی : چالش من برای فصل جدید

در مورد اینکه بهترین گلزن پیش فصل شده اید ...
 
چوبا آکپوم : حس خیلی خوبی است که به تیم کمک کنید تا پیروز شود . هدف اصلی رسیدن به آمادگی است . موضوع مهم برای من این است که بیشترین استفاده را از هر موقعیت هایم ببرم و امیدوارم که این کار را در طول پیش فصل انجام داده باشم .
 
در مورد آزمونی خوب برابر سیتی ...
 
چوبا آکپوم : آنها تیمی قدرتمند با تجربه ای بین المللی بودند ، پس بازی برابرشان هیچ وقت آسان نخواهد بود . حتی اگر که یک بازی پیش فصل بوده باشد و ما با آن مثل یک بازی رسمی لیگ برتری برخورد کردیم و آن را جدی گرفتیم .خوشحالم که پیروز شدیم .
 
در مورد گلزنی تان ...
 
الکس آیووبی : وقتی تئو شروع به دویدن کرد با نهایت توانم سعی کردم که سریع بدوم . میخواستم به گل برسم و همینکه دیدم توپ به سمتم آمد و دارد روی پایم می آید ، باید از شانسم استفاده میکردم و مطمئن میشدم که به چهارچوب ضربه میزنم . خوشبختانه توپ به درون دروازه رفت .
 
در مورد چالش تان برای فصل جدید ...
 
الکس آیووبی : برای من چالش این است که تا جایی که میتوانم بازی کنم و تلاش کنم که از فرصت هایی که نصیبم میشود استفاده کنم . امیدوارم به اندازه امروز بتوانم تلاش کنم تا گل بزنم و پاس گل بدهم .
 
در مورد آماده سازی نهایی ..
 
چوبا آکپوم : در زمین تمرین کارمان را خیلی خوب انجام میدهیم و تنها مسئله برای این هفته این است که دوباره به جدیت برای بازی رسمی برسیم . پیش فصل بود و عملکردمان خوب بود ، پس موضوع مهم این است که همین را در فصل اصلی هم ادامه دهیم . تمرکز کرده ایم و برای اینکه فرم مان را به بازی بعدی ببریم ،  آماده ایم .
 
در مورد روحیه ی تیمی ...
 
الکس آیووبی : کارمان را در این بازی های خیلی خوب انجام داده ایم . فقط کافی است که اعتماد بنفسمان را به فصل منتقل کنیم . همه خوب و سرحالیم ، لبخند میزنیم و خوشحالیم . حالا فقط به فصل پیش رو می نگریم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۲۱
به قلم Hossein_ELPistolero
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰