loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد PSG، سهمیه و بازل
ونگر در مورد PSG، سهمیه و بازل

ونگر در مورد PSG، سهمیه و بازل

 
در مورد قرعه...
 
از آنجایی که در سید دو بودیم، به قرعه‌ای رسیدیم که اساسا انتظار آن را داشتیم. شاید پاری سن ژرمن مدعی قهرمانی باشد ولی مسلما ما می‌خواهیم صعود کنیم و اگر ممکن باشد به عنوان تیم اول گروه کار را تمام کنیم. کار ما از پاریس شروع خواهد شد بنابراین آزمون جذابی خواهیم داشت. در حال حاضر چیز زیادی در مورد بازل و لودوگورتس نمی‌دانیم. اگر به آمار آنها برابر تیم‎های انگلیسی نگاه کنید محتاط می‌شوید. آنها مقابل چلسی و منچستر یونایتد عالی کار کردند و باور دارم باید هوشیار باشیم و به خوبی آماده شویم.
 
در مورد قدرت PSG...
 
آنها تیمی هستند که پتانسیل نامحدود مالی دارند و خیلی خوب خرید کرده‌اند ولی مسلما ما می‌خواهیم با آنها رقابت کنیم. خواهیم دید نتیجه چه خواهد شد - بازی کردن مقابل PSG آزمون خوبی برای ما است. نخستین بازی ما 13 سپتامبر (23 شهریور) خواهد بود و امیدوارم نتیجه خوبی آنجا بگیریم. آنها در پنج یا شش سال گذشته در نقل و انتقالات در صدر رسانه‌ها بودنده‌اند.
 
در مورد رقابت لیگ فرانسه...
 
PSG فصل گذشته خیلی راحت قهرمان شد و بازی کردن در لیگ فصل گذشته کمی برای PSG سخت بود. آنها شرایط بایرن در دو فصل گذشته را تجربه کردند - در ژانویه قهرمان شدند و پس از آن حفظ تمرکز کمی سخت است.
 
در مورد دلیل عملکرد خوب بازل در سال‎های اخیر...
 
فکر می‎کنم دلیل آن این است که آنها در سوئیس قدرت نخست هستند و به همین خاطر در کشور خودشان هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند و البته مربیان خوبی هم در سوئیس دارند. آنها سیستم پرورش بازیکن خوبی دارند و استعدادیابی خوبی هم انجام می‌دهند. آنها محمد صلاح و محمد الننی را یافته‌اند. بازیکنانی از مصر که شاید باشگاه‌های انگلیسی زیاد آنجا را دنبال نمی‌کنند. آنها در کشورهایی استعدادیابی می‌کنند که شاید در مقایسه با لیگ‌های بزرگتر نگاه کمتری روی آنجا باشد.
 
در مورد اینکه چهار تیم نخست لیگ برتر به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان خواهند رفت...
 
این خوب است ولی امیدوارم این قوانین بر اساس شایستگی ورزشی باشند. قانون‌ها کمی تغییر کرده‌اند و هنوز موارد جدید را ندیده‌ام به همین خاطر اظهار نظر برای من سخت است ولی این موضوع که 4 تیم انگلیسی به طور مستقیم در لیگ قهرمانان خواهند بود عالی است.
 
در مورد برخورد به ناتینگهام فارست در جام اتحادیه...
 
ما می‌خواهیم در این جام خوب کار کنیم چون ترکیب بزرگی داریم. این جامی است که ما همیشه با ترکیبی جوان در آن بازی کرده‌ایم و مسلما بازیکنان جوانی که آینده درخشانی دارند را در این جام بازی خواهیم داد.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۶/۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۵۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰