loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر واتفورد
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر واتفورد

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر واتفورد

 
در مورد نخستین پیروزی فصل...
 
در مجموع فکر می‎کنم عملکرد قدرتمندی داشتیم. نیمه نخست بسیار روان و پر قدرت ظاهر شدیم. نیمه نخست را با نتیجه 3-0 تمام کردیم و با وجود این در نیمه دوم هم شانس‌های زیادی داشیم ولی توپ‎های نهایی را از دست دادیم، مثل بازی با لستر. در حال حاضر قادر نیستیم تا پایان بازی قدرت فیزیکی ابتدای بازی را حفظ کنیم ولی در مجموع نمایشی دلگرم کننده و یک پیروزی خوب بود.
 
در مورد پایان بازی...
 
واتفورد کاملا تهاجمی شد چون ما نتوانستیم گل چهارم را به ثمر برسانیم و از نظر فیزیکی تحلیل رفتیم - ما بازی را برنده شدیم ولی آنها از نظر فیزیکی بسیار قوی بودند و بسیار مصمم. برای ما بازی با واتفورد همیشه سخت است. آنها به خوبی برای بازی‌ها آماده می‌شوند و خصوصا در برابر ما همیشه مهیا پیروزی هستند.
 
در مورد عوض کردن زننده پنالتی‌ها...
 
ببینید، من پیش از هر بازی سه بازیکن را برای زدن پنالتی‌ها مشخص می‌کنم. تئو را کاملا از این دایره خارج نکرده‌ام چون او بعد کازورلا نفر دوم بود.
 
در مورد شکودران مصطفی و لوکاس پرز...
 
فکر می‌کنم هر دوی آنها به ما ملحق خواهند شد. آنها تست پزشکی را پشت سر گذاشتند. باید کارهای اداری انتقالات را تمام کنیم و دقیقا نمی‌دانم چه زمانی رسما آمدن آنها را تایید خواهیم کرد ولی فکر می‌کنم دوشنبه انتقال نهایی اعلام شود.
 
در مورد مونرئال...
 
ناچو مونرئال ضربه‌ای خورد ولی چیز مهمی نیست.
 
در مورد وقفه بازی‌های ملی...
 
یورو بیشتر از همیشه طول کشید - 4 هفته - و فکر می‌کنم در هفته نخست تاوان سنگینی برای آن دادیم. متاسفانه بازیکنان آماده به اینجا باز نگشتند و می‌بینید که مسوت تازه در حال آماده شدن است ولی دوباره باید برای بازی‌های ملی برود - به همین خاطر از این وقفه استقبال نمی‌کنیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۶/۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۱۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰