loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: لورن شخصیت ویژه‌اش را نشان داد
ونگر: لورن شخصیت ویژه‌اش را نشان داد

ونگر: لورن شخصیت ویژه‌اش را نشان داد

 
لورن در روز تولد 31 سالگی خودش و در دیدار برابر ساوتهمپتون با ضربه‌ای تماشایی آرسنال را به بازی برگرداند تا ونگر از شخصیت ویژه او تمجید کند.
 
"بازی با ساوتهمپتون روز تولد او بود و علاوه بر این چیز دیگری که من دوست داشتم این بود که او این گل را وقتی ما 0-1 عقب بودیم زد و نه موقعی که سه یا چهار گل پیش بوده باشیم و این شخصیت ویژه او را نشان می‌دهد.
 
"ما به بازی کردن ادامه دادیم - شاید در بهترین فرم از نظر روان بودن و سرعت بازی نبودیم ولی میل به پیروزی و شخصیت انجام این کار را داشتیم - به بازی کردن ادامه دادیم و همه توان‌مان را به کار گرفتیم."
 
لورن در نبود پر مرتساکر بازوبند کاپیتانی آرسنال را به بازو می‌بندد و ونگر می‌گوید او انتخابی طبیعی برای این مسئولیت است.
 
"او یکی از باتجربه‌ترین بازیکنانی است که داریم و قدیمی‌ترین مدافع ما محسوب می‌شود.
 
"او یکی از بهترین بازیکنان ما است و وقتی من برای انتخاب کاپیتان به ترکیب تیم نگاه می‌کنم، باید به دنبال بازیکنی باشم که شانس خوبی برای مداوم بازی کردن دارد. اگر بازیکنی مداوم بازی نکند، انتخاب کاپیتان ساده نیست.
 
"ضمن اینکه باور دارم او با قراردادی بلندمدت به باشگاه متعهد بوده است و این را هر سال نشان داده و در بازی با ساوتهمپتون هم فوق‌العاده کار کرد.
 
"این بازی در روز تولد او بود و او به خودش هدیه‌ای عالی داد."
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۶/۲۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴,۸۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰