loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر هال
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر هال

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر هال

 
در مورد عملکرد...
 
در مجموع فکر می‌کنم در دو شرایط متفاوت نمایش متقاعد کننده‎ای داشتیم. در شرایط 11 به 11 خوب بازی کردیم. وقتی 11 به 10 بازی می‌کنید مسلما از نظر روحی و روانی شرایط متفاوتی وجود دارد - ولی ما جدی باقی ماندیم و در پایان به روشی متقاعد کننده بازی را برنده شدیم. هفته گذشته مقابل ساوتهمپتون بازی بسیار سختی داشتیم و سپس به مصاف PSG رفتیم. این بازی خارج از خانه بود بنابراین از کسب 3 امتیاز راضی هستیم.
 
در مورد اینکه الکسیس به جای کازورلا پنالتی را زد...
 
باید این موضوع را بررسی کنم ولی فکر می‌کنم کازورلا انتخاب اول بود. ما سه بازیکن را برای زدن پنالتی مشخص می‌کنیم و شاید او نمی‎خواسته ضربه را بزند. آیا خودش به الکسیس گفت که پنالتی را بزند؟ نمی‌دانم.
 
در مورد واکنش شما به زدن پنالتی توسط الکسیس...
 
ببینید، در حالت ایده‎آل به عنوان یک مربی می‎خواهید همه چیز بر اساس خواسته شما انجام شود ولی در این بازی ما در یک دنیای ایده‌آل زندگی نمی‌کنیم و از طرف دیگر، همه پنالتی از دست داده‌اند، سانتی هم همینطور. باید این را بپذیریم که هر کسی ممکن است پنالتی از دست بدهد. دروازبان واکنش خوبی داشت و به خوبی توپ را دفع کرد. این جزیی از بازی است.
 
در مورد شروع فصل...
 
ببینید ما شوک بزرگی را در بازی نخست تجربه کردیم و من بلافاصله پس از بازی نخست گفتم که ما حالا یک آزمون ذهنی خواهیم داشت تا ببینیم تیم چطور واکنش نشان می‌دهد. پس از آن بلافاصله در خارج از خانه به لستر و واتفورد رفتیم - پس در مجموع فکر می‌کنم پاسخ خوبی داشتیم. در ابتدای فصل از نظر فیزیکی آماده نبودیم - حالا خیلی بهتر هستیم پس امیدوارم به پیشرفت‌مان ادامه دهیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۶/۲۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰