loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با چلسی
ادامه کنفرانس خبری بازی با چلسی

ادامه کنفرانس خبری بازی با چلسی

 
در مورد کنترل کردن دیگو کاستا...
 
بهترین راه برای کنترل کردن او این است که کاملا خونسرد باشید، فقط روی بازی تمرکز کنید و واکنش نشان ندهید - فقط سعی کنید کیفیت و بازی او را خنثی کنید. شما باید در این بازی متعهد باشید ولی در چارچوب رعایت قوانین و نه جدال. سال گذشته کمی در چلسی بدشانس بودیم که 10 نفره شدیم چون یک کارت قرمز دریافت کردیم که بعدا بخشیده شد. در بازی برگشت کارت قرمزی که دریافت کردیم درست بود چون اسیر سرعت کاستا شدیم.
 
در مورد آنتوینیو کونته...
 
او دارد خوب کار می‌کند چون همراه تیمش شروع بسیار قدرتمندی داشت. پس از آن سرعت آنها کمی برابر سوآنزی گرفته شد و البته بازی بزرگی هم برابر لیورپول داشتند که باختند ولی فکر می‌کنم لیورپول آغاز قدرتمندی داشت - یک نیمه نخست قدرتمند و به بازی آمدن با همین قدرت در نیمه دوم. بنابراین در مجموع فکر می‌کنم کونته خوب کار کرده است.
 
در مورد انتشار صحبت‎هایی در مورد کتاب مورینیو...
 
ببینید، من این کتاب را نخوانده‌ام و مطمئنا آن را نخواهم خواند بنابراین نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم. من در مورد فوتبال حرف می‎زنم و این کاری است که انجام می‎دهم. هرگز در وضعیت مخرب نخواهم بود. من بیشتر سعی می‎کنم نقش سازنده داشته باشم و نظری در مورد این صحبت‌ها ندارم چون روی بازی فردا و روشی که می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم تمرکز کرده‌ام.
 
نمی‌خواهم چیز بخصوصی در این مورد بگویم چون با چلسی بازی داریم. من با هیچکس مشکل شخصی ندارم و به همه در این بازی احترام می‎گذارم و فکر نمی‎کنم زیاد در مورد تیم‎های دیگر صحبت کرده باشم. گاهی فقط چیزی که فکر می‎کنم را می‎گویم ولی این جزئی از چیزی که هستم است.
 
در مجموع این موضوع ربطی به بازی فردا ما ندارد. شخصا روی این موضوع که کارم را درست انجام دهم تمرکز کرده‎ام و به همه احترام می‎گذارم.
 
در مورد اینکه آیا حالا باید منتظر کتاب شما باشیم...
 
نمی‎دانم. شاید یک روز کتابی نوشتم ولی هنوز برای آن آماده نیستم!
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۵۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰