loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر چلسی
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر چلسی

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر چلسی

 
در مورد عملکرد...
 
احساس می‌کنم - خصوصا در نیمه نخست - سعی می‌کردیم با سرعتی بالا بازی کنیم، آنها را زیر فشار قرار دهیم، بازی ترکیبی زیادی داشته باشیم و با سرعت بالا پاس بدهیم و این خیلی خوب جواب داد. این یکی از آن روزهایی بود که به عنوان مربی به خودتان می‎گویید "امروز روز فوق‌العاده‌ای است". فکر می‌کنم در نیمه نخست همه چیز عالی بود. نیمه دوم کمی فراز و نشیب داشت ولی در نیمه نخست بود که کیفیتی عالی را نشان دادیم. ما سبک، سرعت و جا به جایی داشتیم و این همان فوتبالی است که می‌خواهیم بازی کنیم.
 
در مورد دلیل این عملکرد...
 
احساس کردم طی سه هفته گذشته تیم ما روند صعودی داشته است. امروز آزمون خوبی برای ما بود تا ببینیم این احساس درست است یا نه. سوال این بود که آیا چلسی می‎تواند روند ما را متوقف کند؟ در مجموع کیفیت نمایش ما ثابت کرد که روند صعودی داریم. از دروازبان تا مهاجم نوک، هیچ نقصی وجود نداشت. حالا باید به روند رو به جلو ادامه دهیم. هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد. باید با یکدیگر نشان دهیم که می‌توانیم سبک بازی خودمان را حففظ کنیم و نتیجه بگیریم.
 
در مورد اینکه نمایش نیمه نخست بهترین عملکرد چند سال اخیر بود...
 
حالا که مستقیم از بازی آمده‎ام، وسوسه شده‎ام که بگویم بله چون این یکی از بازی‎هایی بود که کاری که می‎خواستیم انجام دهیم را به خوبی انجام دادیم. بله یکی از بهترین نمایش‎های ما در چند سال اخیر بود.
 
در مورد اینکه مثل 20 سال پیش خوش‎بین و تشنه هستید...
 
تشنه‎تر هستم چون می‎دانم 20 سال دیگر پیش رو ندارم. از طرفی مسئولیت بیشتری را هم احساس می‎کنم چون امکان ندارد برای 20 سال جایی باشید و در مورد آنجا بی‌تفاوت باشید. حالا خیلی بهتر می‌دانم که آرسنال یعنی چه و به همین خاطر فشار خوشحال کردن مردم و خوشحال نگه داشتن آنها را بیشتر از 20 سال پیش حس می‌کنم.
 
در مورد انتظار برای بردن یک لیگ برتر دیگر...
 
پایان دادن به روند ناکامی برابر چلسی خواسته ما بود و به ما کمک کرد بازی بزرگی را برنده شویم. البته که بین بردن یک بازی بزرگ و بردن لیگ برتر فاصله زیادی وجود دارد. در حال حاضر به نظر می‎رسد سیتی به خوبی در صدر پیش می‎رود ولی اگر عملکرد و کیفیت بازی خودمان را حفظ کنیم و ثبات هم داشته باشیم، شاید شانسی وجود داشته باشد.
 
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۸۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰