loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: می‎خواهیم صدرنشین گروه شویم
ونگر: می‎خواهیم صدرنشین گروه شویم

ونگر: می‎خواهیم صدرنشین گروه شویم

 
پیروزی قاطع آرسنال برابر چلسی باعث شد روحیه تیم و هواداران در وضعیت خوبی قرار بگیرد ولی ونگر می‎داند که آرامش عامل تعیین کننده‌ای است خصوصا اگر هدف صدرنشین شدن در گروه باشد.
 
"هدف ما این است که صدرنشین گروه شویم ولی واقعیت درون زمین رقم می‎خورد. شنبه بازی خوبی داشتیم ولی باید نشان دهیم که می‎توانیم عملکرد خوب را تکرار کنیم و برای تک تک بازی‎ها تلاش کنیم. همه چیز به همین بستگی دارد.
 
"در سال‎های اخیر همیشه از دور گروهی صعود کرده‌ایم ولی فصل گذشته کار سخت شد و در واقع خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم - فصل گذشته یاد گرفتیم که در دور گروهی فقط صعود کردن مهم نیست بلکه اگر امکان دارد باید به عنوان صدرنشین صعود کرد و در این صورت شانس بیشتری برای پیشروی خواهید داشت.
 
"پیروزی برابر چلسی ما را در راه مستحکمی قرار داد. ما به روشی که می‎خواهیم بازی کنیم احترام می‎گذاریم و گل زدن در بازی‎های بزرگ به ما اعتماد به نفس می‎دهد. چیزی که بسیار مرا راضی کرد، انرژی بیرحم تیم بود و اینکه فارغ از نتیجه، ما به بازی کردن ادامه دادیم و به برنامه‎ای که داشتیم متعهد ماندیم. این نشانه بلوغ است.
 
"بازی ما در سبک و استحکام خلاصه می‎شود و هر دو اینها را ترکیب کرده‎ایم و این باعث رضایت است. هر بازی یک چالش جدید است ولی باور دارم فروتنی این است که بپذیرید که دوباره از ابتدا شروع کنید و یک نمایش خوب دیگر ارائه دهید. این بازی شاید بازی کاملا متفاوتی باشد ولی ما باید آماده باشیم تا بازی دیگری را هم برنده شویم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰