loading
در حال بررسی درخواست شما
این داستان عاشقانه ممکن است روزی تمام شود
این داستان عاشقانه ممکن است روزی تمام شود

این داستان عاشقانه ممکن است روزی تمام شود

 
پس از 20 سال حضور آیا آرسن به 2021 و 25 سال حضور در آرسنال هم فکر می‌کند؟ ونگر می‎گوید این موضوع به قسمت بعدی داستان عاشقانه او با آرسنال بستگی دارد.
 
"نمی‌دانم آیا به 25 سال خواهم رسید یا نه. فکر می‌کنم یکی از کیفیت‌هایی که دارم اشتیاق من برای این بازی است و کیفیت دیگر هم این است که همیشه میل دارم نبست به دیروز بهتر کار کنم. وقتی به عقب نگاه می‌کنم، راهی که امروز طی می‌کنم مثل 5، 10 یا 20 سال گذشته نیست. تا چه زمانی می‌توانم پیش بروم؟ نمی‌دانم.
 
"من هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم چون می‎خواهم کار کنم و عملکرد خوبی داشته باشم و البته این را هم می‌دانم که ممکن است این داستان فردا تمام شود. این یک داستان عاشقانه است و شما انتظار دارید داستان‌های عاشقانه تا ابد ادامه داشته باشند ولی همیشه ممکن است که ناگهان متوقف شوند.
 
"چیزی که بیشتر از همه روی من تاثیر خواهد گذاشت این است که بدانم خوب کار می‌کنم و این تیم را رو به جلو می‎برم."
 
ونگر می‎گوید به ندرت پیش می‌آید که در لیگ برتر انگلستان یک مربی مدت زیادی را در یک تیم دوام بیاورد.
 
"مسلما این تعداد سال ماندن در یک تیم در دنیای مدرن غیرمعمول است. دنیا همیشه می‎خواهد چهره‎های جدید، دیدگاه‌های جدید و رفتارهای جدید را ببیند ولی من فکر می‌کنم ثبات در همکاری‌ها و ارزش‌ها بسیار مهم است چون مردم ارزش‎ها را نسل به نسل منتقل می‌کنند.
 
"لزوما در مورد مربی نمی‎گویم ولی یک باشگاه بزرگ در درجه اول به ارزش‎ها وابسطه است و ارزش‌های آن هویت آن باشگاه هستند. اینکه این شانس را دارم تا این ارزش‎ها را با خودم پیش ببرم مسلما بسیار مهم است و البته بسیار غیر معمول در این دنیای مدرن.
 
"وقتی به آمارها نگاه می‌کنید، بسیار نگران کننده هستند - چون میانگین حضور یک مربی در باشگاه‌های لیگ برتر 18 ماه است و این چندان امیدوار کننده نیست."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۱۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰