loading
در حال بررسی درخواست شما
والکات : باید هتریک میکردم
والکات : باید هتریک میکردم

والکات : باید هتریک میکردم


تئو تا امروز توانسته است 7 گل در 9 بازی بزند که دو گل آخر آن در بازی با سوانسی به ثمر رسید. تئو بد شانس بود که یکی از ضربه هایش به دیرک عمودی برخورد کرد و به تور ننشست.

+ تئو نظرت درباره بازی با سوانسی و اتفاقاتش چی بود ؟ بازی که در آن همه کار کردی ...
+ نه کاملا !!! هتریک نکردم ، در صورتی که امکانش بود با 10 نفر هم بتوانم یک هتریک به دست آورم. در این بازی واقعا سخت تلاش کردیم. همیشه بازگشت از بازی های ملی سخت است. بچه ها از ثسمت های مختلف دنیا به لندن برمیگردند و مدت کمی برای تمرین باهم داریم. باورکنید وقتی در بازی های لیگ برتر 10 نفره میشوید کار خیلی سخت میشود. در نهایت همه چیز خوب پیش رفت ، 10 نفره توانستیم سه امتیاز مهم را کسب کنیم، به بقیه نتایج هم نگاهی بیاندازید.

+ گل مسوت اوزیل ...
+ گل فوق العاده ای بود. اوزیل در آن صحنه عالی عمل کرد.البته  آلکسیس او را در موقعیت ویژه ای قرارداد و اوزیل هم کار را هرچه زیباتر تمام کرد.

+ شش برد پیاپی ...
+ موفقیت بزرگی است. لیگ برتر را بد شروع کردیم. تیم 25 نفره الان کاملا آماده و عالی است و موضوع فقط 11 نفری نیستند که بازی را آغاز میکنند. اضافاتی به تیم داشتیم که تاثیراتش را به خوبی حس میکنیم. همه ما به سختی تلاش میکنیم و میتوان نتیجه تلاش ما را دید. هواداران از ابتدا تا انتهای بازی تشویق کردند و این بسیار راضی کننده و خوب است.

+ رقابت برای بازی در زمین ...
+ در تیم های بزرگی مثل آرسنال همیشه رقابت سر بازی به عنوان بازیکن ثابت وجود دارد. وقتی بازی میکنید باید توانایی بازکردن گره ها را داشته باشید تا انتخاب مناسبی در زمین باشید. ما تلاش خود را ادامه میدهیم...
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰