loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با لودوگورتس
ادامه کنفرانس خبری بازی با لودوگورتس

ادامه کنفرانس خبری بازی با لودوگورتس

 
در مورد بازگشت ژیرو...
 
او بازیکن مهمی در ترکیب ما است. ترکیب تیم 11 نفره نیست، ما 25 بازیکن داریم و همه بازیکنان در مقاطع مختلف فصل در تیم مشارکت خواهند کرد. چیزی که در اکتبر کاملا دائمی به نظر می‎رسد، ممکن است در دسامبر کاملا تغییر کند. ما فقط یک هدف داریم: کنار هم موفق باشیم، مهم نیست چه کسی کار را انجام دهد.
 
در مورد کارت قرمز ژاکا...
 
فقط یک کارت قرمز است. ما مسئول کارت قرمزهایی که او در جاهای دیگر گرفته بوده نیستیم. بله، او خطایی انجام داد که ممکن بود کارت زرد بگیرد یا قرمز ولی هدف او آسیب زدن به بازیکن نبود. یک تکل دیرهنگام زد برای جلوگیری از ضدحمله و تنبیه هم شد. او به اندازه کافی باهوش است که این موضوع را پیش خودش آنالیز کند.
 
در مورد کورس قهرمانی...
 
سخت است که پیش بینی کنید ولی چیزی که پس از 8 بازی می‎بینید این است که رقابت فشرده‎ای وجود دارد. همه چیز به اینکه در تک تک بازی‎ها چقدر خوب بازی کنید بستگی دارد تا در بالای جدول بمانید و برای قهرمانی بجنگید. باید نشان دهیم که می‎توانیم ثبات داشته باشیم – فکر می‎کنم تیم متمرکز است، می‎خواهد فوتبالی که می‎خواهیم بازی کنیم را بازی کند، به کاری که می‎خواهیم انجام دهیم باور دارد و با توجه به عناصری که داریم، میل به پیروزی را نشان می‎دهد.
 
در مورد مذاکرات تمدید بازیکنان...
 
همیشه دشوار است. صادقانه بگویم چیزی که تغییر کرده رقم قراردادها است ولی دشواری کار همیشه یکسان بوده. همیشه سخت بوده که بازیکنان خوب را نگه دارید چون باشگاه‎های دیگر خواهان آنها می‎شوند و طبیعی است که بازیکنان بخواهند حداکثر امتیاز را از مذاکرات بیرون بکشند چون اگر همه چیز خوب پیش برود 10 سال فرصت دارند که در سطح بالا بازی کنند. بنابراین مذاکرات تمدید همیشه سخت بوده و حالا فقط ارقام تغییر کرده است.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۲۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۹۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰