loading
در حال بررسی درخواست شما
مرد اول آرسنال در ایران
مرد اول آرسنال در ایران

مرد اول آرسنال در ایران


باشگاه آرسنال طی رفتاری بسیار حرفه ای ، دهمین سالگرد کانون رسمی هوادارانش در ایران را تبریک گفت و مختصری از داستان آغاز کانون نوشت.

آرسنال با انتشار لوگوی ساخت ما با عنوان " ده سال باشما "  و همچنین تصویر مدیر کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران ، آرمان امیراحمدی در "match program" رسمی خود که در استادیوم امارات پیش از بازی با سوانسی منتشر شد نوشت ...

" من آرمان امیراحمدی در سال 2006، زمانی که دبیرستانی بودم تصمیم گرفتم تا کانون هواداری آرسنال را تشکیل دهم. زمانی که با پیروزی بر ویارئال به فینال لیگ قهرمانان رفتیم اولین خبرهای سایت ما نیز منتشر شد. در سال 2008 با تعاملی که بین من و باشگاه برقرار شد ، کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران شدیم و امسال ، در سال 2016 دهمین سالگرد سایت خود را جشن میگیریم ... به سایت ما سر بزنید www.arsenal.ir  "

باشگاه آرسنال با نوشتن عنوان " OUR MAN IN IRAN " برای تصویر آرمان امیراحمدی ، سیاست های خود را در مورد هوادارن ایرانی کاملا واضح بیان کرده است.

مدتی پیش طی ثبت نامی که انجام شد، بیش از 400 عضو به صورت رسمی از سوی ایران معرفی شدند.  البته ما در سایت بیش از 8000 کاربر داریم اما با عنایت به اینکه هرکس همیشه باما همراه است، میتواند عضوی از کانون رسمی باشد، از اطلاعات آن 8000 نفر استفاده نکردیم.

قرار است این مجله به ایران ارسال شود، بعد از رسیدن به ما دست ما به صورت با کیفیت در اختیار عموم قرار میگیرد.

 


به توصیه دوستان ، من نیز متنی در این مورد مینویسم ...
هرآنچه رخ داده، همه از زحمات تک تک دوستانی بوده که سال هاست ما را همراهی کرده اند. دست همه عزیزان را میبوسم و امیدوارم در این راه همراهان بیشتری پیدا کنیم. به امید قهرمانی های آرسنال


 

آرمان امیراحمدی - Arman Amirahmadi

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار کانون رسمی هواداران
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۳,۹۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰