loading
در حال بررسی درخواست شما
هم چنان در حال آموختن
هم چنان در حال آموختن

هم چنان در حال آموختن

در مورد پایان با این نتیجه ...

بازی پیچیده و سختی بود . ما در نیمه دوم 5 یا 6 موقعیت گل بسیار خوب و ایده آل داشتیم ولی نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم و نتیجه در نهایت چیز دیگری شد . این چیزی بود که ما از آن درس گرفتیم .

 

در مورد جنگیدن وستهم و برگشت به بازی...


بسیار سخت بود. آن ها جنگیدند حتی تا آخرین ثانیه های نیمه دوم . من هرگز حس اینکه پیروز میدان هستیم را نداشتم با این حال در تمام بازی توانستیم به شکل خوبی بازی را کنترل کنیم و با توجه به حالت بازی وستهم می توانستیم پیروز باشیم . شما می دانید اگر اشتباه کنید زیر فشار حریف قرار گرفته و در این بین تصمیماتی از داور نیز می تواند باعث شود شما بازی را از دست بدهید .

 

بازی بلند تیم آرسنال در پاره ای از بازی...


البته مدت آن بسیار کوتاه بود و ما مثل اکثر مواقع توانستیم بازی شناور و خوبی به نمایش بگذاریم . این نوع بازی در مواقعی  به دلیل نوع بازی وستهم لازم بود . آن ها یک بازیکن اخراجی دادند و این امر برای ما بازی را مشکل تر کرد زیرا آن ها خود به خود به عقب تر رانده شدند.

 

در مورد پنالتی ...

اگر شما ببینید چند بار کارلتون کول به زمین افتاد این بار هم همین موضوع را می توانستید به وضوح ببیند . ( نظر قطعی ونگر مبنی بر اینکه پنالتی اشتباه بوده است )

 

تصمیمات داور مبنی بر تصمیمات قبلیشان...

بدون شک همین گونه بود. داوران ( به صورت کلی ) کمی احساسانی سوت می زنند و وقتی 80 دقیقه از یک بازی را سوت زدند دائما در فکر تصمیم دقیقه 60 یا 61 یا 62 هستند و این نمی تواند باعث بالا رفتن سطح قضاوت ها شود .

ما خوستیم پیروز این دیدار باشیم . خوب بازی کردیم و نشان دادیم قدرتمندیم . بیشتر کار هایی که برای پیروزی لازم بود را انجام دادیم تا بازی را تمام شده بکنیم . این درسی بود که گرفتیم و باید بیشتر متمرکز باشیم .

 

در مورد کمبود کشندگی در تیم ...

در فوتبال گاهی اوقات چنین برهه هایی از زمان ایجاد می شود . گاهی شما اشتباه کوچکی می کنید و این اشتباه کوچک ناگهان بسیار با اهمیت می شود . ما امروز بازی را که دوست داریم را به نمایش گذاشتیم . ولی یاد گرفتیم وقتی فاصله خطوط به هم می خورد این مشکل پیش می آید.

 

در مورد بازی چهار شنبه شب کارلینگ کاپ برابر لیورپول...

تیم دیگری خواهید دید . ما می خواهیم در تک تک بازی هایمان پیروز شویم و برایمان اهمیت ندارد در چه جامی هستیم و چه بازیکنانی مشغول بازی هستند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰