loading
در حال بررسی درخواست شما
سیمن : همه چیز درست پیش میرود
سیمن : همه چیز درست پیش میرود

سیمن : همه چیز درست پیش میرود


دیوید سیمن معتقد است آرسنال نیازی به خرید های جدید فراوان ندارد و فقط لازم است تاقرار داد های خود را تمدید کند و برخی مناطق را تقویت کند !

سیمن با اشاره به دفاع آرسنال گفت : تیم به نظر میرسد به دفاع آخر جدیدی نیازمند است ، البته منکر آن نمیشوم که نگه داتشن فابرگاس کاری هم است اما بیشتر باید به فکر ترمیم دفاع بود .

وی با اشره به شرایط فابرگاس و اینکه بارسلونا باز هم برای خرید وی تلاش هایی صورت داده گفت  فقط خو سسک میداند که آینده اش کجا رقم میخورد .

سیمن با قرار دادن خود در مقام آرسنال گفت : او باید بماند چون بازیکن خوبی است و از دست دادنش ضرری بزرگ برای تیم است ، اما در نهایت باید دید بازیکن چه میخواهد ... آرسنال باید به فکر ترمیم دفاع خود باشد به جای آنکه وارد داستان خرید بازی ساز ها شود .
آرسنال در واقع یک آدامز و یا کمبل جوان میخواهد ، همین .

سیمن از سیاست های ونگر در بحث دروازبان ها دفاع کرد و گفت : منوئل آلمونیا در سن خوبی قرار دارد و بسیار هم با تجربه است  و اما در مورد فابیانسکی ، او خیلی خوب ظاهر نشده چونبازی های زیادی انجام نداده است . ما ( بازیکنان ) همیشه دوران سیاهی در فعالیت های ورزشی خود داشته ایم اما این دلیل ر آن نیست که کنار گذاشته شویم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۷۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰