loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر به ژاکا هشدار داد
ونگر به ژاکا هشدار داد

ونگر به ژاکا هشدار داد


گرانیت ژاکا در ماه گذشته نتوانست بازی با سوانسی را تا پایان ادامه دهد و اخراج شد. آرسن ونگر به او هشدار داده است احساسات خود را در بازی با تاتنهام کنترل کند و کارت بی دلیل از داور نگیرد.
ونگر در مورد ژاکا گفت : بله ! این حقیقتی است که در مورد او نگران هستم و دوست ندارم احساساتی شود. ما در همه رقابت ها هستیم و علاقه ای ندارم بازیکنانم را محروم ببینم. ژاکا معمولا پسر آرام و خوبی است اما گاهی عکس العمل هایی نشان میدهد که در زمین فوتبال ناگزیر با جریمه روبرو میشود.



ونگر همچنان در مورد سانتی، تئو و ناچو مونرئال گفت : والکات به بازگشت نزدیک است.امروز از او تست میگیریم و شرایطش قطعی میشود.ناچو امروز تست داد و فردا هم باید تست بدهید، بعدا در موردش تصمیم میگیریم. سانتی هنوز به تمرینات بازنگشته و باید شرایطش را بررسی کنیم.



ونگر با اعتماد به تیمش گفت : تیم ما 25 بازیکن سطح جهانی دارد و نگران مصدومیت یک یا دو بازیکن نیستم. میتوانیم بر تاتنهام غلبه کنیم. یک بازی فوتبال در این سطح به 11 نفر متکی نیست و موضوع همه 25 بازیکن اصلی ما است. ژیرود در بازی ساندرلند به میانه های نیمه دوم به زمین آمد و تاثیر مهمی هم در نتیجه بازی داشت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۸/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySports
بازدید: ۴,۲۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰