loading
در حال بررسی درخواست شما
 نگاهی به بازی با یونایتد
 نگاهی به بازی با یونایتد

نگاهی به بازی با یونایتد


نگاه کلی :

بازی ۱۹ نوامبر دیروز آرسنال منچستریونایتد بدون شک ضعیف ترین بازی آرسنال تا اینجای فصل بعد از بازی مقابل لستر در کینگ پاور استادیوم بود....

آرسنال طبق معمول همیشگی با شروع ماه نوامبر در سراشیبی امتیاز از دست دادن قرار میگیرد و تنها در دوبازی از ۶ امتیاز موجود توانسته است ۲ امتیاز کسب کند!

دیروز با انتخاب محمد الننی بجای ژاکا شاید اولین سورپرایز برای طرفداران آرسنال اتفاق افتاد زیرا که همه ما انتظار داشتیم با حضور بازیکن فیزیکی و دارای قدرت بدنی بالا مثل پل پوگبا از ژاکا استفاده شود که هم در کارهای دفاعی کمک کند و هم از توانایی شوت زدن پشت محوطه جریمه یونایتد بهره ببرد.

در بازی دیروز بارها شاهد یک صحنه بودیم که فرانسیس کوکلن با تکل های بی نقص جور کارهای دفاعی الننی هم می کشید.

آرون رمزی در وینگر:

شاید خوب باشد برای نحوه بازی گرفتن از رمزی از کریس کلمن سوال شود... تفاوت بازی های آرون رمزی در یورو ۲۰۱۶ و آرسنال ۲۰۱۶ چیست؟

رمزی وقتی در ولز موفق بود که به عنوان یار آزاد در میانه زمین بازی میکرد اما وقتی در آرسنال به پست وینگر برده می شود بسیاری از توانایی های آرون محدود می شود این یه تصمیم عجیب با وجود داشتن وینگر های پر تعداد در تیم بود که باعث محو شد رمزی در بازی دیروز بود.

الکسیس سانچز در نک حمله:

سنتر فوارد این فصل آرسنال با وجود مصدومیت در ناحیه همسترینگ هفته ۱۲ ام به عنوان مهاجم نک به کار گرفته شد:

به آمار زیر در لیگ برتر توجه کنید:

سانچز ۱۰۰۰ دقیقه ۶ گل

اگرو ۸۳۱ دقیقه ۸ گل

لوکاکو ۹۲۷ دقیقه ۷ گل

ژیرو ۱۰۹ دقیقه ۳ گل

که ژیرو همه بازی های به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.

منبع: who scored

از زمان مصدومیت سانتی کازورلا سانچز در سه بازی میدلزبورو ، تاتنهام و منچستریونایتد موفق به گل زنی نشده است و این یعنی در ۲۵٪ بازی های تا این جا فصل ناکام به گلزنی به عنوان مهاجم تخصصی تیم.

مشکل کجاس؟

سانتی کازورلا به عنوان هافبک دیپ پلی میکر تیم پاس های فراوان رو به جلو می دهد و در واقع عمق زمین حریف را هدف قرار می دهد اما الننی و ژاکا بازیکنانی هستند که با پاس های عرضی کوتاه عملا کمکی به انتقال سریع توپ از دفاع به حمله ندارد.

به همین علت سانچز مجبور به اومدن عقب زمین و گرفتن توپ می شود بارها دیروز دیدم سانچز در میانه زمین منچستر در حال دریبل زنی بود.

اگر قرار باشد سانچز عقب بیاد پس چه کسی باید موقعیت ها گل کند؟ والکات؟ شاید در بازی دیروز با اون حجم از توپی که لو داد و بارها جنکیسنون خود را تنها در مقابل رشفورد و مارسیال تنها دید بشه کاندید بدترین بازیکن زمین انتخابش کرد.

نکته دوم کوتاه بودن قد سانچز در مقابل تیم های سر زن هست با اینکه سانچز گل های زیادی با ضربه سر به ثمر رسانده است اما عملا کارایی بازیکنی مثل ژیرو در مصاف های تک به تک با دفاع های هد زن را ندارد.

شاید مقابل PSG ژیرو از ابتدا به میدان رود زیرا به وضوح از نیمکت نشینی مرگبار خودش ناراحت هست ، ژیرو نسبتا تورنمنت موفق یورو با فرانسه را سپری کرد و با انگیزه فراوان برگشته است به لندن شاید وقت زمان دادن به ژیرو در نک حمله فرا رسیده باشد.

جو روانی:

همگی خوشحال هستیم که تعویض ها از باخت نجاتمون داد اما چرا به این فکر نمیکنیم دلیل انقدر دیر تعویض کردن چی هست؟ دقیقه ۷۸ تازه نیروهای تهاجمی تیم اضافه شدند آرسنال ۱۰ دقیقه فشار اورد صاحب دو کرنر و یک گل شد!

منچستر دیروز در واقع خلع سلاح بود اما گویا جو یک دهه نبردن در الدترافورد در لیگ و رکورد نبردن ونگر مقابل  مورینیو همیشه بر عملکرد تیم تاثیر خواهد گذاشت ما اگر کمی شجاعانه تر بازی و تعویض میکردیم شاید شرایط فرق میکرد.

از هفته دیگه بورنموث را خواهیم برد و سیر صعودی پیش خواهیم گرفت تا به منچستر سیتی برسیم.

آرسنال در ۱۲ هفته ابتدایی ۷ امتیاز در خانه از دست داده است برای قهرمانی دیگر جایی برای از دست دادن امتیاز نداریم.

 به قلم میلاد بهرام
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۸/۳۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : مجله آرسنال
بازدید: ۲,۱۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰