loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با وستهم
ادامه کنفرانس خبری بازی با وستهم

ادامه کنفرانس خبری بازی با وستهم

 
در مورد اینکه چهار بازی از پنج بازی آینده آرسنال خارج از خانه است...
 
پاسخ این است که باید روی بازی پیش رو تمرکز کنیم و به اعتماد به نفسی که پس از برد برابر بورنموث به دست آوردیم تکیه کنیم. باور دارم با توجه به قدرتی که در بازی‎های خارج از خانه نشان دادیم، می‎توانیم به این باور تکیه کنیم که هر جایی می‎توانیم خوب کار کنیم.
 
در مورد تساوی 3-3 فصل گذشته برابر وستهم...
 
خیلی خوب به یاد دارم چون 2-0 جلو بودیم، بازی دست ما بود و خیلی خوب بازی می‎کردیم ولی ناگهان درست پیش از پایان نیمه نخست بازی 2-2 شد. دو گل خورده بودیم و درست در آغاز نیمه دوم 2-3 عقب افتادیم و فکر می‎کنم کوشلنی بود که پس از آن بازی را 3-3 کرد. آن بازی در آن مقطع از فصل بازی مهمی برای ما بود و ما با ناامیدی بازی را ترک کردیم چون وقتی 2-0 جلو هستید انتظار دارید که بازی را برنده شوید. دو گل بد در آن روز خوردیم و البته کارول بود که در آن بازی دو گل به ما زد.
 
در مورد اینکه گرت ساوتگیت سرمربی دائمی انگلستان شد...
 
مشخص بود - نه من شگفت زده شدم و نه شما.
 
در مورد اینکه آیا اتحادیه فوتبال انگلستان با شما هم صحبت کرد یا خیر...
 
من همیشه با اتحادیه فوتبال انگلستان صحبت می‎کنم چون مدت زیادی است که در فوتبال انگلستان هستم به همین خاطر وقتی مسئله‎ای پیش می‎آید، آنها با من صحبت می‎کنند.
 
در مورد اینکه آیا تاکنون پیشنهاد سرمربی‎گری انگلستان به شما شده است یا خیر...
 
ببینید، من باید صحبت‎هایم با اتحادیه فوتبال انگلستان را محرمانه نگه دارم.
 
در مورد بازی کردن در استادیوم المپیک لندن برای نخستین بار...
 
پیش از این، دقیقا می‎دانستیم که در خانه وستهم چه چیزی انتظار ما را می‎کشد. من ورژن اولیه استادیوم وستهم را ترجیح می‎دادم که سکوها نسبت به زمین خیلی فشرده بودند. وقتی آنها جایگاه جدیدی را ساختند، کمی از این فشردگی کمتر شد به همین خاطر احتمالا ورژن اولیه استادیوم آنها ترسناک‎ترین استادیومی بود که می‎شناختم. شرایط فعلی آنها مثل زمانی است که ما به امیریتس نقل مکان کردیم - برای مدتی احساس می‎کنید که انگار در زمین بی‎طرف بازی می‎کنید. البته حالا بهترین راه برای آماده‎سازی برای این بازی این است که روی روش بازی‎مان با قدرت تمرکز کنیم.
 
در مورد نقاط قوت وستهم...
 
وقتی به وستهم نگاه می‎کنید می‎بینید که ترکیب بسیار قدرتمندی دارند. بازیکنان با کیفیتی در تیم آنها حضور دارند و اخیرا بازیکنان جدیدی هم به آنها اضافه شده‎اند. در این فصل شروع سختی داشتند ولی در بازی‎های اخیر بواسطه کیفیت‎شان بهتر شده‎اند و مقابل تاتنهام و منچستر یونایتد خوب بازی کردند. بازی سختی برابر آنها داریم و به همین خاطر بازی نزدیکی خواهد بود.
 
در مورد اینکه آیا انتقادات از دیمیتری پایت منصفانه است یا نه...
 
واقعا نه، چون پایت حتی برای تیم ملی فرانسه هم یک ستاره است. شاید کمی دیر پتانسیلی که دارد را نشان داد. مسلما وستهم در شکوفا شدن او نقش داشت - او به فوتبال انگلستان آمد، باید وفق پیدا می‎کرد و نشان می‎داد پتانسیل لازم را دارد. او نه تنها فصل گذشته به همه در انگلستان ثابت کرد که بازیکنی سطح بالا است، بلکه بواسطه همان نمایش‎ها در ترکیب تیم ملی فرانسه در قهرمانی اروپا هم قرار گرفت.
 
در مورد اینکه آیا با اسلاون بیلیچ احساس همدردی می‎کنید...
 
من با همه مربیان احساس همدردی دارم چون می‎دانم وقتی نتایج مورد انتظار را نمی‎گیرید چه وضعیتی وجود دارد. فکر می‎کنم او در وستهم خیلی خوب کار کرده است و ترکیب قدرتمندی را ساخته و اطمینان دارم در ادامه از این روند خارج خواهد شد.
 
در مورد اینکه آیا پیش از این در استادیوم المپیک لندن بوده‎اید یا خیر...
 
در زمان برگزاری المپیک برای ملاقات با بعضی از ورزشکاران به دهکده بازی‌ها رفتم ولی به استادیوم المپیک نه.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۹/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۶۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰