loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر وستهم
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر وستهم

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر وستهم

 
در مورد نیمه دوم استثنایی...
 
می‎توان اینطور گفت ولی ما برای 90 دقیقه یک عملکرد تیمی قدرتمند داشتیم با حداقل نقاط ضعف. فقط یک افسوس وجود دارد و آن اینکه نتوانستیم از فرصت‎های نیمه نخست‎مان استفاده کنیم. نتیجه 0-1 نیمه نخست کمی شکننده بود و می‎دانستیم که می‌تواند ذهن ما را (در مورد بازگشت وستهم) مشغول کند. شما فکر می‎کنید ممکن است تاوان گل نزدن را بدهید ولی ما فشار را روی وستهم حفظ کردیم و در پایان کار را با قدرت تمام کردیم. همیشه خطرناک بودیم و وقتی توپ را در یک سوم دفاعی آنها از دست می‎دادیم خیلی سریع دوباره به دست می‎آوردیم. وقتی ضدحمله می‎زدیم، همیشه برای تفاوت رقم زدن سرعت داشتیم. وقتی مالکیت توپ را داشتیم به اندازه کافی صبور بودیم و نمایش تیمی قدرتمندی را رقم زدیم.
 
در مورد استعداد تهاجمی آرسنال...
 
نمی‎دانم، فکر می‎کنم هر بازی چالش خودش را دارد. در حال حاضر به نظر می‎رسد که در خارج از خانه بیشتر از خانه گلزنی می‌کنیم. آیا به این دلیل است که حریف در خانه خودش بازتر بازی می‎کند؟ آیا به این خاطر است که ما با آزادی بیشتری بازی می‎کنیم؟ آنالیز کردن آن جالب خواهد بود. آیا لایه‎های دفاعی حریفان در خانه خودشان کم‎تر است؟ در مجموع اگر به نتایج ما در خارج از خانه نگاه کنید، بسیار متقاعد کننده بوده‎اند.
 
در مورد اینکه نسبت به بازی فصل گذشته برابر وستهم چه چیزی تغییر کرده بود...
 
در مجموع احساس کردم عملکرد دفاعی قدرتمندی داشتیم و اگر بخواهم دقیق شوم، باید بگویم که وستهم در حال حاضر نسبت به فصل گذشته در همین مقطع اعتماد به نفس کمتری دارد. آنها اکنون دو ضعف دارند: یکی اینکه در زمین جدیدی بازی می‎کنند - ما این شرایط را تجربه کرده‎ایم، زیاد راحت نیستید، خصوصا اگر کمبود اعتماد به نفس هم داشته باشید - و دوم هم اینکه، فکر می‎کنم آنها بازیکنان مهمی را در ترکیب نداشتند.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۹/۱۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۷۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰