loading
در حال بررسی درخواست شما
چندین نفر باید قرارداد جدید امضا کنند
چندین نفر باید قرارداد جدید امضا کنند

چندین نفر باید قرارداد جدید امضا کنند


آرسن ونگر و آرسنال در حال آماده سازی قراردادهای جدیدی برای چندین بازیکن آرسنال هستند. قرارداد الکسیس و اوزیل 18 ماه اعتبار دارد یعنی در تابستان 2018 میتوانند به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کنند از همین رو ونگر در تلاش است تا همین فصل با آنها تمدید کند.
آرسن ونگر در مورد بازیکنان کلیدی خود گفته است که اجازه ترک آرسنال پیش از موعد قرارداد را به آنها نمیدهد. در صورتی که سانچز و اوزیل قرارداد جدیدی امضا نکنند ممکن است گرانترین خریدهای تاریخ باشگاه آرسنال به صورت  "بازیکن آزاد" باشگاه را ترک کنند.

گیبز، ژیرو، چمبرلین  ، دبوشی  و جک فقط 1 سال و نیم دیگر با آرسنال قرارداد دارند و همه در تابستان 2018 بازیکن آزاد خواهند بود!

ونگر : الان شش یا هفت بازیکن هستند که باید قرارداد جدیدی با آنها ببندیم و این قراردادها هرساله به همین شکل است و باید تعدادی از آنها بازبینی و امضا شوند. البته من میدانم شما بیشتر نگران دو مورد خواص هستید. روی آنها کار میکنیم و همچنین روی ژیرو هم کار میکنیم.

ونگر در مورد چمبرلین هم قول آغاز مذاکرات را داد.

از سویی مرتساکر بعد از مدت ها مصدومیت به تمرینات تیم بازگشته است.
ونگر تاکید کرد تلاش خواهد کرد تا سانتی کازورلا 31 ساله را هم در تیم خود نگه دارد. سانتی تابستان 2017 قراردادش تمام خواهد شد.

ونگر ادامه داد : آرسنال باشگاه بزرگی است و حضور یا عدم حضور یک یا دو بازیکن فرقی چندانی برای ما ندارد موضوع وضعیت خوب مالی باشگاه است که ما را قدرتمند میکند. ما توانایی انجام کاری که بخواهیم انجام دهیم را داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۹/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySports
بازدید: ۱,۷۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰