loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با استوک
ادامه کنفرانس خبری بازی با استوک

ادامه کنفرانس خبری بازی با استوک

 
در مورد اینکه ژیرو هنوز هم دست کم گرفته می‌شود...
 
به نظر من نه. اگر چنین اعتقادی در مورد او وجود داشته باشد تغیر خواهد کرد چون مردم هرگز شواهد را کتمان نمی‌کنند. اگر او به پیشرفت کردن و گل زدن ادامه دهد، همانطور که شایسته‌اش است در مورد او صحبت می‌شود. در تمام طول زندگی‌ام بازیکنی را سراغ ندارم که برای تمام دوران بازی‎اش دست کم گرفته شده باشد.
 
در مورد اینکه آیا می‌خواهید بازیکنان دیگری هم به خدمت بگیرید...
 
در شرایط ایده‌آل شخصا دوست دارم بازیکنان از مصدومیت بازگردند – مانند ولبک که از آوریل سال گذشته مصدوم بوده است. اطمینان دارم که در پنجره فعلی بازیکنی بهتر از ولبک پیدا نخواهم کرد. اگر قرار باشد انتخاب کنم، ترجیح می‌دهم همه بازیکنان مصدوم بازگردند و تا پایان فصل همه در دسترس باشند.
 
آیا دوست دارید بازیکنان بیشتری بتوانند روی نیمکت بنشینند؟
 
در این صورت برای جا به جایی باید دو اتوبوس بخریم! نه، فکر می‌کنم به تعداد کافی بازیکن روی نیمکت می‌نشیند. در دورانی که من فوتبال بازی می‌کردم کلا بازیکن تعویضی نداشتیم ولی حالا هفت بازیکن روی نیمکت می‌نشینند. به نظر من همین تعداد کافی است. ولی گاهی - برای مثال در فینال جام‌ها – دوست دارید همه بازیکنان روی نیمکت باشند و پاداش بردن جام را بگیرند. در مواقع خاص شاید دوست داشته باشم بازیکنان بیشتری روی نیمکت باشند ولی در شرایط عادی فکر می‌کنم هفت بازیکن کافی است.
 
آیا محرومیت رئال مادرید از نقل وانتقالات باعث می‌شود آنها در همین پنجره بازیکنان زیادی بخرند؟
 
نه، وقتی خبر را شنیدم ابتدا پیش خودم همینطور فکر کردم ولی آنها فرجام‌خواهی خواهند کرد و فرجام‌خواهی محرومیت را لغو خواهد کرد و آنها می‌توانند در دو پنجره بعدی آزادانه خرید کنند – همان کاری که مرتبه قبل انجام دادند. این چیزی است که اتفاق خواهد افتاد.
 
آیا حباب لستر خواهد ترکید؟
 
اگر بخواهم با شما رو راست باشم، فکر می‌کردم فروکش خواهند کرد ولی امروز نظر متفاوتی دارم چون ثبات چشمگیر آنها باعث شده به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل شوند. اگر قرار باشد حباب بترکد در اغلب موارد پیش از کریسمس خواهد بود یا در برهه کریسمس ولی برای آنها چنین اتفاقی رخ نداد. بنابراین به نظر من شما باید لستر را مدنظر قرار دهید.
 
نظر شما در مورد رسوایی‌های اخیر در ورزش...
 
پیام این است که همه ما باید با دوپینگ مبارزه کنیم چون من و شما برای ابر قهرمانانی هورا کشیده‌ایم که در واقع متقلب بوده‌اند. وقتی در ورزش هستید، اگر برنده نشوید اذیت می‌شوید و حداقل می‌خواهید مطمئن باشید کسی که از شما برده است متقلب نیست. بارها گفته‌ام در ورزش گاهی برای اسطوره‌هایی هورا کشیده‌ایم که در واقع متقلب بوده‌اند. همه ما باید اطمینان پیدا کنیم که تقلبی در کار نخواهد بود. در فوتبال برای مدت زمانی طولانی کاملا دوپینگ را نادیده می‌گرفتیم. چند باری به مسئولان این کار اخطار دادم. به خاطر این مسئله احضار شدم چون در کنفرانس مطبوعاتی در مورد دوپینگ حرف زده بودم و البته صحبت کردن در مورد آن را ادامه خواهم داد. برای مدت زمانی طولانی بیش از اندازه نسبت به این موضوع بی توجه بودیم. حالا فکر میکنم یوفا و فیفا در سال‌های پیش رو با جدیتی زیاد به این مسئله ورود خواهند کرد.
 
در مورد اینکه آیا بازگشت الکسیس خون تازه‌ای خواهد بود...
 
خواسته ما هم همین است. در حال حاضر در ابتدای ژانویه هستیم – موقعیت بسیار خوبی در لیگ داریم و در لیگ قهرمانان هم صعود کرده‌ایم و همانطور هم که می‌دانید به قرعه آسانی خوردیم! هنوز در جام حذفی حاضر هستیم - بنابراین در موقعیتی قرار داریم که می‌توانیم فصل فوق‌العاده‌ای داشته باشیم. بازگشت بازیکنان از مصدومیت، در این راه به ما کمک خواهد کرد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۵۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰