loading
در حال بررسی درخواست شما
چک : باید خودمان را جمع کنیم !
چک : باید خودمان را جمع کنیم !

چک : باید خودمان را جمع کنیم !



پیترچک از بازیکنان تیم خواست تا برای بازی با منچسترسیتی تعادل خود را دوباره به دست بیآورند و در بازی یکشنبه برابر سیتی نوعی دیگر از فوتبال را به نمایش بگذارند.

در مورد بازی ...
» وقتی 1-0 جلو افتادیم، بازی را تحت کنترل داشتیم. در دقایقی پایانی نیمه اول گل خوردیم و کنترل بازی را هم از دست دادیم. به نظر میرسد آنها بازی را مدیریت میکنند و ما پشت آنها حرکت میکنیم. اورتون بهتر بازی کرد، بارها حمله کردند در صورتی که ما نتوانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم. در پایان هم با یک کرنر گل خوردیم!!! این ناامیدکننده است اما گاهی اتفاق میافتد!

اذیت شدیم ...
» واقعا نه ! ما بازی خوبی ارائه کردیم. توپ را به خوبی در زمین چرخاندیم اما در نیمه دوم آنها بر بازی سوار بودند، به هر حال در لیگ برتر بازی میکنیم، بازی های این لیگ خیلی سخت هستند. نمیتوانید تمام 90 دقیقه بازی را کنترل کنید. در دقایقی از بازی اورتونی ها به خوبی کیفیت خود را نشان دادند. هرچند در اکثر دقایق بازی خطرناک نبودند اما دو گل زدند و پیروز به خانه رفتند. باید خودمان را جمع و جور کنیم. فرصت زیادی برای بازسازی خودمان نداریم باید خیلی سریع برای بازی بعدی اماده شویم.

کرنری که به گل تبدیل شد جای بحث دارد ...
» نمیدانم ! تا توپ به بیرون رفت ، داور کرنر را نشان داد.تو باید از دروازه تیم دفاع کنید و آماده کرنر شوی. اینبار آنها برنده بودند و کرنز به گل تبدیل شد.در آخر بازی موقعیت هایی داشتیم که حس میکردم 2-2 میشویم اما متاسفانه توپ ها گل نشد و 2-1 باختیم.

بازی با منچسترسیتی ...
» بعضی وقت ها فکر میکنم چقدر خوب است که دوبازی بزرگ پشت سر هم انجام شود، مثل بازی 6 امتیازی میشود ... فکر میکنم بازی بزرگی در پیش است

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۹/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰