loading
در حال بررسی درخواست شما
چطور می‎توانیم سیتی را شکست دهیم؟
چطور می‎توانیم سیتی را شکست دهیم؟

چطور می‎توانیم سیتی را شکست دهیم؟

 
این روند از پیروزی 3-0 در بازی کامیونیتی شیلد آغاز شد و شاید قابل توجه‎ترین نتیجه‎ی این روند پیروزی 2-0 توپچی‎ها در ورزشگاه اتحاد و در ژانویه سال گذشته بود.
 
ولی حالا ونگر سفر به منچستر را چطور می‎بیند؟
 
"کلید بازی‎های بزرگ برابر سیتی این است که با هم خوب دفاع کنیم و وقتی توپ را به دست می‎آوریم راحت از دست ندهیم.
 
"باید سعی کنیم حمله هم بکنیم چون این بخشی از فلسفه ما است. در مجموع این کاری است که باید انجام بدهید ولی نباید فراموش کنید که سیتی هم در حمله بسیار قدرتمند است - شاید حالا با پپ گوآردیولا قدرتمندتر هم باشد - بنابراین باید به خوبی روی دفاع کردن تمرکز کنیم.
 
"چیزی که شما از یک بازی سطح بالا می‎خواهید این است که از نظر کیفیت انتظارات را برآورده کند. امیدوارم هر دو تیم این کیفیت را نشان دهند. به نظرم این اتفاق خواهد افتاد چون من آدم مثبتی هستم و همیشه انتظار دارم بازی‎های بزرگ چیزی ویژه باشند. من انتظار نمایشی ویژه دارم تا برای کسانی که فوتبال را دوست دارند مورد پسند باشد."
 
گوآردیولا در حال تجربه کردن نخستین فصل حضور در لیگ برتر انگلستان است - آنها در کورس قهرمانی قرار دارند ولی در بازی‎های اخیر شکست‎های بدی را برابر چلسی و لستر تجربه کرده‎اند.
 
"نمی‎دانم چرا بی‎ثبات بوده‎اند البته صادقانه بگویم در حال حاضر این موضوع برای من مهم نیست.
 
"باور دارم در لیگ برتر همه بازی‎ها سخت هستند و هر بازی دشواری‎های خودش را دارد و یک جنگ است.
 
"تیم‎هایی که در لیگ قهرمانان بازی می‎کنند - مثل ما و آنها - در این برهه از فصل بیشتر در معرض آسیب قرار دارند چون در میان هفته هم بازی می‎کنند.
 
"در چهار بازی گذشته، سه بازی را در خارج از خانه بازی کرده‎ایم و فکر می‎کنم در اورتون کمی از این موضوع ضربه خوردیم. سیتی هم باید این مسئله را تجربه کرده باشد چون در لیگ برتر همه تیم‎ها از نظر فیزیکی در بالاترین سطح هستند.
 
"انتظار دارم پپ فلسفه خودش را در تیم جاری کند و باید بپذیرید که او دارد سعی می‎کند این کار را انجام دهد. من به این اصل که او در درجه نخست یک فلسفه دارد و می‎خواهد فوتبال بازی کند احترام می‎گذارم و شما انتظار دارید او این فلسفه را وارد سیتی کند."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۹/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰