loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مفصل آرسن ونگر
مصاحبه مفصل آرسن ونگر

مصاحبه مفصل آرسن ونگر


آیا ژانویه بازیکنی به آرسنال اضافه میشود ؟! اسکار به چین میرود ...
در کنفرانس خبری صحبت هایی در مورد نقل و انتقالات شد و آرسن ونگر به آنها پاسخ داد..

دید شما به پنجره ژانویه ...
ما بازیکنان زیادی داریم ، تئو والکات ، ژیرو ، آلکسیس ، ولبک و لوکاس همه بازیکنانی هستند که توانایی هایی در حمله دارند. ما پتانسیل خوبی داریم.

در مورد خط دفاعی ...
فعلا نیازی حس نمیکنیم

برنامه بازی ها ...
کمی سوپرایز کننده است امسال. من شخصا نوع برنامه بازی های امسال را خیلی درک نمیکنم. بعد از لیگ قهرمانان ما دوبازی انجام داده ایم و عملا سه بار در یک هفته به میدان رفته ایم. این هفته 8 روز بدون بازی هستیم ! میشد کمی برنامه ریزی درست تری کرد.
در ادامه راه از 26 دسامبر تا 1 ژانویه برخی تیم ها بازی دارند و دوباره از روز اول ژانویه تا روز سوم دوباره بازی خواهند داشت! یعنی در کمتر از 48 ساعت ! من نمیدانم چه کسی این تصمیمات را میگیرد اما خیلی غیر عادی است و  متراکم تر از هرسال است.


روز کریسمس چه میکنید ...
روز کریسمس تمرین داریم و شب به هتل میرویم و برای بازی وستبرم آماده میشویم

روز کریسمس را استراحت نمیکنید ...
نه ! مثل هر مربی دیگر ! من از اینکه برنده نباشیم شادمان نمیشوم. در ذهن شما ، همیشه "بازی بعدی" وجود دارد. وقتی 26 دسامبر بازی میکنید ( روز بعد از تولد مسیح و آخرین بازی سال 2016 ) بازی بسیار بزرگی در پیش دارید که نمیتوانید به استراحت فکر کنید.

اسکار به چین میرود ...
من تعجب کردم!!!  از اتفاقات عجیب به شمار میآید! وقتی شما بازیکن فوتبال هستید میخواهید با کیفیت بازی شما با مبلغ دریافتی شما تطابق داشته باشد. باید به حضورم در ژاپن اشاره کنم، آنها بازیکنان برزیلی زیادی داشتند مثل لئوناردو، جورجینیو و دونگا! در آن دوران بازیکنان بزرگی به ژاپن رفتند. بازی ها پیشرفت کرد و کیفیت بالایی در رقابت ها بوجود آمد. اسکار را خوب نمیشناسم اما شاید رفتنش به این دلیل باشد که در لیگ برتر خیلی اجازه بازی پیدا نمیکند. چنی به او اجازه بازی بیشتری میدهد. سرمایه گذاری سنگین آنها هم فشار برای رفتن به آن کشور را بالا تر میبرد. اینکه ممکن است در آینده این روند برای لیگ برتر مشکل ساز باشد، ممکن است همینطور باشد!


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰