loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر و پاسخ به انتقادات به اوزیل
ونگر و پاسخ به انتقادات به اوزیل

ونگر و پاسخ به انتقادات به اوزیل


آرسن ونگر هم قبول دارد که اوزیل در بازی با منچسترسیتی در بهترین فرم خود نبوده است.ونگر از صحبت های خود و اوزیل چیزی را فاش نکرد اما تمام قد از هافبک بازیساز تیمش دفاع کرد.

ونگر در مورد اوزیل گفت : او هم بازیکن تیم آرسنال است و مانند بقیه بازیکنان باید برای تیم بازی کند و معمولا این کار را بخوبی انجام میدهد.نقطه قوت مسوت اوزیل جایی است که تیم صاحب توپ باشیم، اتفاقی که در بازی با منچسترسیتی نیافتاد و او بیش از بقیه بازیکنان از شرایط عصبی و ناامید میشود. متاسفانه به اندازه کافی توپ در اختیار ما نبود و اگر توپ را میخواستیم باید آن را پس میگرفتیم. مسوت به شدت کار میکند و فعال است بیش از آنچه مردم در مورد او فکر میکنند. نوع رفتارهای بدن او ( body language ) باعث میشود مردم اینطوری فکر نکند ( که فعال است ).


ما یک تیم کامل هستیم، الکسیس سانچز و اوزیل به خوبی برنامه های خود را پیاده کردند. مشکل تیم این بود که نمیتوانستیم توپ را از آنها پس بگیریم. وقتی تیم نمیتواند بلافاصله توپ را پس بگیرد ، عصبی میشوید و مجبورید بیشتر تلاش کنید و بیشتر به عمق (دفاعی تیم خود) بروید. این همان چیزی است که بقیه مردم در بازی منچسترسیتی میدیدند و آنرا هایلایت میکردند.

باید عادلانه برخورد کرد، من به همه انتقادهایی که بعد از بازی بود را گوش ندادم و همه آنها را هم نشنیدم اما ما با آنها زندگی میکنیم، مردم بازی ها را میبینند و آنالیز میکنند و نظرات خود را دارند که این کاملا طبیعی است و ما آنها را قبول میکنیم.


باید قبول کرد که اوزیل بازیکن بزرگی است و بازیکنان بزرگ همیشه زیر ذره بین هستند و مورد انتقاد ! و ما باید پاسخگوی آنها باشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰