loading
در حال بررسی درخواست شما
جدایی اما برن و راشل یانکی از آرسنال
جدایی اما برن و راشل یانکی از آرسنال

جدایی اما برن و راشل یانکی از آرسنال

راشل یانکی دارنده مدال افتخار اُ بی  ای ( به بازیکنی تعلق میگیرد که نقش مهمی در ترویج و پیشرفت فوتبال زنان در مقاطع پایه داشته باشد) از آرسنال جدا شد.

 

یکی از قدیمی ترین بازیکنان زنان آرسنال یانکی با دستاوردهایی چون هشت عناوان قهرمانی درلیگ ، 9 قهرمانی در جام حذفی، یک قهرمانی در اروپا و کسب چهارگانه در سال دو هزار و هفت با لباس آرسنال از این باشگاه جدا شد.

همچنین راشل در تمامی مقاطع سنی تیم ملی انگلستان توپ زده و صد و بیست نه بازی ملی در کارنامه فوتبالی خود دارد.

 

راشل خستگی ناپذیر علاوه بر حضور فعال در میادین فوتبال همراه مردم فعالیت داشت.او برنامه های شخصی خود در عرصه فوتبال را اجرا کرد و بر فعالیت های دختران جوان فوتبالیست نظارت داشت. او به همین خاطر در سال دو هزار و چهارده جایزه اُ بی ای را کسب کرد.

 

علاوه بر راشل اما برن گلر با سابقه آرسنال نیز همزمان با پایان دوران قرارداد خود این باشگاه را ترک کرد.

اما در کسب یازده عنوان قهرمانی در لیگ برتر، ده جام حذفی ، پنج لیگ کاپ و یک قهرمانی در اروپااز سال  دو هزار آرسنال را همراهی کرده است.

 

اما در فصل تاریخی تیم بانوان آرسنال یعنی سال دو هزار تا دو هزار و یک نقش کلیدی برای آرسنال ایفا کرد. همچنین نقش مهمی در فصل دو هزار و شیش ، دو هزار و هفت که دختران دو قهرمانی به دست آوردند داشت.

 اما نه تنها نقش مهمی در آرسنال داشت بلکه در تیم ملی ایرلند نیز درتا آخرین حضورش دروازه بان شماره یک کشورش بود. او برای ایرلند صد و بیست پنج بار به میدان رفته است و بهترین بازیکن سال دو هزار و دوازده ایرلند شناخته شده است.

 

اعضای باشگاه آرسنال و هواداران این تیم از راشل و اما به خاطر زحماتشان تشکر کرده و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت دارند. 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۳,۴۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰