loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار تیم برای بازی با پرستون نورث اند
اخبار تیم برای بازی با پرستون نورث اند

اخبار تیم برای بازی با پرستون نورث اند

 
در مورد اخبار تیم...
 
ممکن است مشکلی در قبال لوکاس وجود داشته باشد چون از ناحیه مچ پا مصدوم شد و باید ببینیم به بازی می‎رسد یا نه – این تنها مشکلی است که از بازی با بورنموث داریم. نزدیک‎ترین بازیکن به بازگشت ولکات است ولی هنوز آماده نیست. گیبس هم آماده نخواهد شد.
 
در مورد کوکلن...
 
او برای سه تا چهار هفته بیرون خواهد بود – مصدومیت همسترینگ است. من می‎گویم سه یا چهار هفته چون مصدومیت همسترینگ بود و از بازی خارج شد ولی شاید خبرهای خوبی بگیریم. او امروز اسکن خواهد داشت ولی همیشه مصدومیت همسترینگ را سه هفته در نظر می‎گیرم.
 
در مورد اوزیل...
 
او به تمرینات ملحق شد و وضعیت او را به پزشک تیم بررسی خواهیم کرد ولی او برای دو هفته بیمار بود به همین خاطر نمی‎توانم تصور کنم که او فردا بازی کند. بیماری او آنفلوانزا همراه با تورم گلو است.
 
در مورد ترکیب انتخابی...
 
با 90 درصد بازیکنان تیم اصلی بازی خواهیم کرد. به کوشلنی استراحت خواهم داد چون با خستگی از بازی قبل خارج شد. قطعا اوسپینا بازی خواهد کرد. شاید به الکسیس هم استراحت دادم ولی سایر بازیکنان بازی خواهند کرد.
 
در مورد ریکاوری سانتی...
 
در حال حاضر دور از بازگشت است. بازگشت او به آن سرعتی که تصور می‎کردم نیست به همین خاطر قطعا در ژانویه باز نخواهد گشت.
 
در مورد اینکه آیا بازگشت او با بیشتر از سه ماه بیرون بودن همراه خواهد بود...
 
ممکن است طولانی‎تر هم بشود. در حال حاضر واقعا نمی‎دانم ولی برنامه‎ای داشتم که حالا او عقب‌تر از آن است. فکر می‎کنم وقتی بازیکنی بتواند بدون مشکلی بدود، شش هفته تا بازگشت زمان می‎ماند. در حال حاضر او دویدن را شروع نکرده است و به همین خاطر می‎گویم قطعا در ژانویه بازی نخواهد کرد.
 
در مورد اینکه این باعث ناامیدی است...
 
همینطور است چون او بازیکنی عالی است و فصل را هم با فرمی عالی شروع کرده بود. او بازیکن اصلی ترکیب تیم بود و ناگهان او را از دست دادیم.
 
در مورد دنی ولبک...
 
هنوز تصمیم نگرفته‎ام ولی ممکن است در ترکیب تیم باشد – حضور او کمی به لوکاس بستگی دارد و اینکه خودش چه احساسی دارد. از نظر فیزیکی شرایط او خیلی خوب است ولی مسلما حالت ایده‎آل این است که دو یا سه بازی با تیم زیر 23 سال به او بدهید ولی شرایط همیشه ایده‎آل نیست و گاهی باید زودتر عمل کنید.
 
در مورد اینکه احتمال اینکه او روی نیمکت بنشیند بیشتر است...
 
بله قطعا. او بازی را از ابتدا آغاز نخواهد کرد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۱۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰