loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با پرستون
ادامه کنفرانس خبری بازی با پرستون

ادامه کنفرانس خبری بازی با پرستون

 
در مورد اینکه الکسیس پس از پایان بازی خوشحال نبود...
 
خوب،  کجای این موضوع جای تعجب دارد؟ شما می‎خواهید بازی را برنده شوید و وقتی برنده نمی‎شوید، خوشحال نیستید – این طبیعی است.
 
در مورد اینکه الکسیس پس از پایان بازی در رختکن چطور بود...
 
خوب بود.
 
در مورد اینکه دوست دارید چنین میلی به موفقیت را در تیم ببینید...
 
قطعا. بدون میل به موفقیت، نمی‎توانید از دقیقه 70 بازی 3-0 باخته را برگردانید. این اتفاق استثنایی است – این اتفاق معمولی در لیگ برتر نیست و شما برای آن نیاز به یک پاسخ ویژه دارید و این همان چیزی است که رخ داد. ما می‌خواستیم بازی را برنده شویم ولی نشدیم بنابراین همه ناامید شده بودیم.
 
در مورد خوشحالی ژیرو پس از گل تساوی...
 
مسلما ترجیح می‎دادم که او سریع به بازی برگردد. وقتی بازی 3-0 است بازیکنان در ذهن‎شان بازی را باخته می‎بینند ولی باز هم ترجیح می‎دهید بازیکنان پس از هر گل توپ را به وسط زمین بیاورند.
 
در مورد اینکه کورس قهرمانی 6 تیمه است...
 
به نظر می‎رسد چلسی هنوز در وضعیت خوبی قرار دارد ولی وقتی ناگهان روند پیروزی‎های شما متوقف می‎شود، دیگران امیدوار می‎شوند. این یعنی اینکه سایر تیم‎ها می‎توانند دوباره به کورس برگردند. فکر می‎کنم رقابت در لیگ باز است. دور دوم لیگ آغاز شده است. می‎دانم که ژانویه تا مِی برهه تعیین کننده لیگ است. چه تیمی در این برهه در صدر جدول قرار می‎گیرد؟ سخت است که پیش بینی کنید.
 
در مورد بازی تاتنهام و چلسی...
 
بازی رقابتی و سختی بود. سازماندهی و میل به پیروزی نقش زیادی در بازی داشت. در انتها، مثل خیلی از موارد پیشین، یک گل درست پیش از نیمه نخست نقش روانی زیادی در نیمه دوم داشت. بازی نزدیکی بود ولی تاتنهام توانست با دو سانتر خوب توسط اریکسن و دو ضربه سر خوب توسط دله اَلی بازی را ببرد.
 
در مورد اینکه رقابت برای قرارگیری بین چهار تیم برتر سخت شده است...
 
برای همه همینطور است ولی شما ابتدا به ساکن می‎خواهید لیگ را برنده شوید و برای رسیدن به آن تمام تلاش‎تان را انجام می‎دهید. ولی قبول دارم شما باید هر سال در بهترین وضعیت باشید. ابتدا 40 امتیاز بگیرید و سپس بجنگید که بین چهار تیم برتر باشید و برای قهرمانی هم بجنگید.
 
در مورد اینکه آیا بهترین ترکیب تیم‎تان را می‎شناسید...
 
بله، 90 درصد می‎دانم ولی خوب است که ذهن‌تان روی انتخاب ترکیب باز باشد. وقتی ترکیب بزرگی دارید، رقابت هم وجود دارد و وقتی رقابت وجود داشته باشد، ترکیب ثابتی هم وجود ندارد. شما باید بازیکنانی که در بهترین فرم هستند را استفاده کنید و فکر می‎کنم این عادی است و جزئی از رقابت است. اگر بازیکنان بدانند که هر قدر هم خوب باشند تاثیری در انتخاب ترکیب ندارد، تسلیم می‎شوند.
 
در مورد اینکه این روش بهترین حالت انتخاب ترکیب است...
 
چلسی ترکیب مشخصی دارد و چون در اروپا بازی نمی‎کنند کار راحت‎تری دارند. این تفاوت بزرگی رقم می‎زند چون یک بازی در هفته دارند و ایجاد ثبات در ترکیب برای آنها کار راحت‎تر است.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰