loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر پرستون
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر پرستون

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر پرستون

 
در مورد اینکه یک بار دیگر بازی باخته را برگرداندید...
 
فکر می‌کنم از ابتدای فصل بازی‎های زیادی را برگردانده‎ایم و گل‎های زیادی در دقایق پایانی زده‎ایم. در ابتدا می‎خواهم به پرستون بابت کیفیت بازی‎شان تبریک بگویم خصوصا بابت نیمه نخست که سرعت ما را گرفتند و با مِیل، اشتیاق و کیفیت بازی کردند و باعث شدند به مشکل بخوریم. برای 90 دقیقه یک بازی متعهدانه بود – یک بازی حذفی واقعی و ما باید برای پیروزی نهایت توان‎مان را به کار می‎گرفتیم. نیمه دوم کاملا از آن ما بود ولی آنها به خوب دفاع کردن ادامه دادند و ما باید صبور می‎بودیم و چیزی ویژه را خلق می‎کردیم و در نهایت هم موفق شدیم.
 
در مورد اینکه آیا پس از پایان نیمه نخست عصبانی بودید...
 
بله. ما یک تیم سطح بالای لیگ برتری هستیم ولی نیمه نخست خوبی نداشتیم. پرستون شانس‎هایی ایجاد کرد و فکر می‎کنم در سرعت بازی قرار نگرفتیم یا سرعتی که بازی طلب می‎کرد را نداشتیم. مسلما دوست نداشتم در حالی به خانه برگردم  که از جام حذفی کنار رفته‎ایم.
 
در مورد اینکه چه چیزی در مورد پرستون شما را تحت تاثیر قرار داد...
 
سازماندهی و انتقال توپ. هر بار که آنها توپ را به دست می‎آوردند کار برای ما خطرناک می‎شد. در مجموع هوش آنها خیلی خوب بود و خیلی هوشمندانه بازی می‎کردند. آنها تیم خوبی هستند و صادقانه بگویم بسیار تحت تاثیر آنها قرار گرفتم.
 
در مورد ژیرو...
 
او اخیرا گل‎های زیادی به ثمر رسانده است. همه بازیکنان در به ثمر رسیدن گل‎ها مشارکت می‎کنند و فقط 11 نفر درون زمین موثر نیستند. ژیرو اکنون در فرم خوبی به سر می‎برد و حالا برای یک ماه است که پشت سر هم گل می‎زند.
 
در مورد بستن بازوبند کاپیتانی توسط الیویه ژیرو...
 
من او را انتخاب کردم و دوست دارم بستن بازوبند در تیم بچرخد. او از برهه ناراحتی عبور کرد چون بازی نمی‎کرد ولی متمرکز باقی ماند و به سختی تلاش کرد و فکر می‎کنم کیفیت‎های رهبری را نشان داد به همین خاطر این بازی او را به عنوان کاپیتان انتخاب کردم.
 
در مورد ولبک...
 
او برای مدتی طولانی دور از بازی‎ها بود و 15 دقیقه بازی برای او عالی بود. کمی در مورد او مردد بودم. اگر گل تساوی را نمی‎زدیم او را زودتر به بازی می‎آوردم. خودش باور داشت که می‎تواند 20 دقیقه بازی کند و در آخر بازی هم نزدیک بود که گل بزند و این اتفاق خوبی است.
 
در مورد اینکه آیا جان تورال ممکن است به گلاسکو رنجرز ملحق شود...
 
داریم روی این موضوع کار می‎کنیم تا ببینیم ممکن می‎شود یا نه.
 
در مورد اینکه این انتقال به سود جان است...
 
بله چون او پیشتر (برای گرانادا) بازی می‎کرد ولی حالا بازی نمی‎کند و شخصا فکر می‎کنم این انتقال برای او خوب است.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰