loading
در حال بررسی درخواست شما
جانشيناني كه سسك نمي شوند!!!
جانشيناني كه سسك نمي شوند!!!

جانشيناني كه سسك نمي شوند!!!

از نظر كانون هواداران آرسنال در ايران 5 نفر از بازيكنان محبوب اروپا مي توانند جاي سسك را در تركيب اصلي بگيرند.

يوهان گوركف

بازيكني كه در حال حاضر در بوردو فرانسه بازي مي كند و در اين تيم از پله هاي ترقي بالا رفته و بعد از دوران ضعيفش در ميلان به اين تيم پيوسته از اركان مهم فوتبال اروپا و فرانسه به شمار مي آيد.قيمت او حدود 15 تا 25 ميليون پوند است.

يايا توره

اين بازيكن كه پست او با سسك فابرگاس هماهنگي زيادي ندارد ولي بعد از پيوستن سسك فابرگاس به بارسلونا مي تواند از بازيكناني باشد كه به آرسنال مي پيوندند.اما در اين روز هاشايعاتي از نپيوستن او به آرسنال به گوش مي رسد.

ديگو

بازيكني كه بعد از درخشش در وردربرمن به يوونتوس پيوست و فصلنه چندان خوبي را پشت سر گذاشت اين فرصت زمان خوبي است تا دوباره به اوج خود برسد وقيمت او هم هنوز معلوم نيست.اين جوان برزيلي به جدايي از اين تيم تمايل زيادي ندارد.

مايكل آرتتا

بازيكني كه در تيم اورتون بازي مي كند و فصل خوبي را پشت سر گذاشته در بين دو تيم منچستر يونايتد و آرسنال است.ونگر به شدت از علاقه خود به اين بازيكن خبر داد.

مارک همسیک

و بالاخره بازیکن 22 ساله اهل اسلواکی تیم ناپولی شباهت زیادی به فابرگاس دارد و تقریبا ویژگی هایی مشابه سسک دارد.همسیک با درخشش خود توانسته تیم های زیادی را به خود علاقه مند کند. وی از تابستان گذشته مورد توجه ونگر بوده و این تابستان نیز مشتریان زیادی از جمله:منچستر سیتی,چلسی-آرسنال و ... دارد..

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۳۱
به قلم امیرعباس سقازاده
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۲,۹۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰