loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیگر خوبی نیستم ...
بازیگر خوبی نیستم ...

بازیگر خوبی نیستم ...


مصاحبه کامل آرسن ونگر پیش از بازی با ساوتهمپتون


ساوتهمپتون تیم بزرگی است ! آنها بازیکنان بزرگی پرورش داده اند. تئو والکات ، چمبرلین ، گریت بیل ، چمبرز ، آدام لالانا و ... لیست بلند بالایی از بازیکنان خوبی که توسط این تیم به جهان فوتبال معرفی شدند را همه میشناسند.
هر بار که ساوتهمپتون در برابر آرسنال صف میکشد برای توپچی ها چالشی به شمار میآید. آرسن ونگر مربی تیم ساوتهمپتون را به خوبی میشناسد. "کلود پاول" در موناکو زیر نظر آرسن ونگر بازی میکرد.


پیروزی ساوتهمپتون در بازی های EFL برابر لیورپول ...
خیلی خوب بودند. در برابر لیورپول عملکرد فوق العاده ای به جا گذاشتند. آن نتیجه بازی را از همیشه سخت تر میکند. اعتماد به نفس آنها در اوج است و حمایت هواداران را به صورت کامل در اختیار دارند.اما فراموش نکنید این یک بازی در جام حذفی است و برای بالا رفتن از این مرحله آماده هستیم.


پیشرفت ساوتهمپتون در فصل جاری...
آنها باشگاهی هستند که بی تردید از بهترین سازندگان ستارگان جوان به شمار میآیند.با اینکه بازیکنان بسیار باکیفیتی را از دست میدهند امـــا هرگز کیفیت را از دست نمیدهند و بازیکنانی جوان تر را جایگزین میکنند. آنها اخیرا کار بزرگی انجام داده اند و به خاطر از دست دادن بازیکنان خود به دسته پایین رفتند اما دوباره به لیگ برتر بازگشتند. آنها نتیجه میگیرند و بازی با کیفیتی را به نمایش میگذارند. باید به این باشگاه "آفرین" گفت چون کار بسیار بزرگی را انجام داده است.


ساوتهمپتون در بین 10 تیم برتر جزیره ...
من فکر میکنم آنها توانایی انجام این کار را دارند. به آنچه تقدیم دنیای فوتبال کردند نگاه کنید، والکات، چمبرلین ، بیل و تعداد زیادی از بازیکنانی که آنها را ترک کردند. سال گذشته آنها "Wanyama" را از دست داند."مانه" را فروختند. همه منتظر بودند تا امسال تاوان این فروش ها را بدهند. اما میبینیم کیفیتی مثال زدنی دارند. آنها بازیکنان زیادی از دست داده اند اما کار بزرگی را انجام دادند. من فکر میکنم این باشگاه در انگلستان بزرگترین آکادمی تولید و پرورش ستارگان جوان است/.

امــــــــــــروز تئو والکات قدیمی ترین بازیکن آرسنال به شمار میآید. او در سال 2017 به یازدهمین سال حضورش در باشگاه رسید. تئو بیش از هر بازیکن دیگر صحبت های ونگر را شنیده است و این سخنرانی ها او را به یاد "آل پاچینو" در فیلم "هر یکشنبه" میاندازد. ( متن کامل )


قیاس شما با آل پاچینو ...
میدانید بازیگر بدی هستم ! این مقایسه درست نیست ...

اگر میتوانستید بازیگر شوید ...
نه ! نه ! وقتی با احساسات واقعی صحبت میکنید گاهی صحبت ها بیشتر به دل مینشیند و بهتر میشوند... اما واقعا یادم نیست حتی چی گفته ام!

ونگر در ادامه کنفرانس خبری به نقل و انتقالات پرداخت.

آینده دبوشی...
درهای امارات برای دبوشی بسته نیست. گزینه های زیادی با آن سطح داریم که میتوانند بازی کنند اما در حال حاضر دبوشی میتواند بازی کند و در سلامت کامل است. شاید در آرسنال شاید در باشگاهی دیگر ...

آینده جنکینسون ...
در کنفرانس خبری پیشین گفتم که او باید شرایط را بپذیرد تا منتقل شود. فعلا توافقی صورت نگرفته است.

روز پایانی نقل و انتقالات ژانویه...
خبری نیست ! قرار نیست کسی را بخریم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع :
بازدید: ۴,۰۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰